Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Deltag i spørgeskema om brugen af netværk - mulighed for at vinde gavekort til Brunch for 2, værdi 249,-

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med-iværksættere,

Mit navn er Sune Thomsen, og jeg er i forbindelse med min Cand.Merc. ved at lave en undersøgelse om, hvordan iværksættere anvender deres online og offline netværk. Undersøgelse kigger på iværksætterens erfaring indenfor iværksætteri, samt hvilken fase iværksætterens virksomhed(er) befinder sig i - Startup, etablerings og driftsfasen. Det vi søger at finde ud af  er, om erfaring samt virksomhedshedens fase har indvirkning på, om netværket bruges forskelligt. 

I kan deltage via dette link:

http://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=CHLLD85M3692

Jeg håber at mange af jer vil deltage, da dette vil hjælpe min gruppe og jeg meget! 

Som tak kvitterer vi med muligheden for at vinde et gavekort, til brunch for 2 til en værdi af 249,-

Fortsat rigtig god dag, og på forhånd tak :-)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 02:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Til hest, den var lang :-| Pudsigt med engelsk tekst og danske fejlmeddelelser. Held og lykke med opgaven.

Fra Odder
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Fra  Escape In Time Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Besvaret. Fint spørgeskema som kun tager nogle minutter at udfylde.

Fra Århus
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen :-)

Det er en nødvendighed for at kunne skabe ordenligt data for vores opgave, at vi har lavet det på denne måde - altså længden - da vi netop undersøger disse faser i iværksætteri :) 

Engelsk og dansk - ja det skyldes at vi bruger et dansk program udviklet af Rambøll, men studerer på engelsk ;-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46468
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

også klaret - man skal lige lære, at for at scrolle ned - skal man klikke ude i det tomme hvide - ellers ændrer man svar

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Århus
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John, 

Tak for deltagelse. Det har vi ikke lige oplevet før, men tager det selvfølgelig til efterretning :-)


Fortsat god dag

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)