Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samples fra Kina - samle dem og spare fragt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Feb 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er så småt igang med at udvide vores sortiment, med relaterende produkter der skal skabe mersalg. I første omgang leder vi efter vare i kategorien sikkerhed. I første omgang teknikhandsker, beskyttelsesbriller, øreværn, ørepropper. Jeg har fundet leverandører på alibaba der er gold suppliers osv. 

Problemet er så, at hvis vi skal have handsker hjem fra 3 forskellige, øreværn og ørepropper fra 2 forskellige, og beskyttelsesbriller fra 2 forskellige. Så er der 7 leverandører i alt. De siger næsten alle, at samples er gratis, men vi skal selv betale fragten og den koster fra USD30 til USD50 pr sted, så det løber hurtigt op. Det er lykkes mig at få nogle andre samples sendt fragtfrit, men det krævede en del overtalelse, hvilket jeg ikke vil bruge til på. 

Jeg tænkte derfor om der er nogle i Kina hvor man kan få samplerne sendt hen, hvor de bliver samlet og sendt i én pakke til Danmark? Men hvor finder jeg nogle der kan klare den?

På forhånd tak.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det er da meget rimeligt at man selv betaler for samles.  Husk i øvrigt på at du som importør er ansvarlig for at produkterne overholder EU's direktiver og CE mærkning. 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan nu godt se a det er meget at betale 30-50$ per pakke i transport, den reelle pris i kina er nærmere 20kr. minus deres rabat. Jeg kender ikke en pakkecentral men det bliver næppe billigere af at du sender 7 pakker i kina plus en stor til danmark. Prøv istedet at se om ikke du kan finde nogen af varerne andre steder med gratis fragt som f.eks. aliexpress.com eller dealextreme.com

Er du nu sikker på at fragtprisen du nævner ikke er for den fulde ordre?

Hvis jeg kan købe et headset i kina for 10-15$ incl transport, så giver det ikke mening at de koster 50$ blot for transport af et gratis høreværn!!!

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må hjertens gerne bede dem sende samples til mig, og så sender jeg dem, mod du betaler fragt sf. 

Jeg tror dog ikke de vil acceptere det. De vil mene det er et kinesisk scam hvis du beder dem sende til en kinesisk addresse. Plus der er forskellige regler, alle de hersens firmaer er export firmaer og må så ikke sælge til mainland kina. Jeg sad i sidste uge og ledte efter kinesiske sites hvor man kan købe en mobil, med paypal, og jeg fandt en del, me de er alle eksport firmaer og må ikke sende til kina, hvor latterligt det end lyder. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Feb 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn: De er jeg med på. De leverandører jeg har fundet, har de godkendelser vi gerne ser at produkterne har.

Mr. A.: Det er fordi leverandørerne vil sende med express kurerer som fx DHL hvilket ikke er nødvendigt for os. Jeg har ikke mulighed for at finde tingene på aliexpress og dealextreme. Det er for at tjekke kvaliteten af netop disse fabrikanters vare, da vores reelle ordre, for fx handsker er på 12.000 par af gangen.

stiginshanghai: Det lyder rigtig godt. Jeg vil prøve at høre dem, hvad de siger til denne løsning. Hvis de er villige til det, tager jeg kontakt til dig :) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Hein:
Det er for at tjekke kvaliteten af netop disse fabrikanters vare, da vores reelle ordre, for fx handsker er på 12.000 par af gangen.

Ja, men du kan stadig ikke være sikker på at du med din ordre på 12.000 par handsker får den samme vare som du fik da du købte en prøve.... At sikre det kræver en del mere. Men du kan selvfølgelig være heldig :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fuldstændig med morten kommentar. 

I øvrigt batter 12.000 par jo ikke meget hvis man skal have den rigtige pris, spørgsmålet er om du overhoved vil være konkurrence dygtigt, når du har betalt fragt og told af varen. 

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)