Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på ny hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg vil sætte pris på feedback og kritik af min kærestes nye hjemmeside. Hun vil ved siden af studiet starte op som hundelufter i Århus. http://www.lunacare.dk/

Jeg syntes hun har lavet en fin side, men vi kunne godt tænke os at få nogle kompetente personers meninger om siden, indhold og hvad i ellers kan finde af spændende ting der kan forbedres. 

På forhånd tak, og god weekend derude :-)

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin side. Der er lidt omkring prispakkerne der driller mine øjne, men det kan godt være det bare er mig. :)

Lille tip: sørg for at alle onpage SEO elementer er på plads, så har hun også en mulighed for at blive fundet på relevante søgeord. Tjek evt. google keywordplanner for forslag til søgeord. Ligeledes kan du rette url'en til et rigtigt link så google evt. kigger forbi. :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, ellers andet i tænker der kan rettes eller forbedres?

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Fin side din kæreste har!

Pris pakkerne er nævnt, men vil gerne give ret i at det er lidt irreterende for mine øjne.

Nogle godt fyldte undersider, så hvad med at fylde forsiden lidt mere ud. Det ser jo godt ud, men under priserne på forsiden kunne i godt fylde lidt mere indhold ind så breden bliver holdt på hele siden :)

Ellers synes jeg at det er en fin side og en god ide.

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode svar.

Hun får tilføjet ekstra info på forsiden :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)