Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webprogrammør søges til WWW projekt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg står og mangler en dygtig programmør til et WWW projekt, som jeg gerne vil i gang med. Jeg besidder dog kun evner til at programmere mindre webshops etc., og dette projekt overskrider disse kompetencer. 
Den optimale løsning vil være en, som tror på projektet og som ville være villig til at gå ind i det med henblik på, at få en endnu ikke fastsat ejerandel. 
Er der enten én herinde som har evnerne til at programmere større websites eller måske en som kan facilitere kontakt til 3. part? 

På forhånd mange tak! 
/Henrik 

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv tag fat i ham her:

John vestergaard Bertelsen

jvb@primum-web.dk

Han elsker at lave kæmpe store hjemmesider, og gerne kode det fra bunden.. Jeg ved tilfældigvis at han også er ude og søge efter nye projekter lige nu så det kunne jo være han var interesseret :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

HenrikAbildgaard:
Den optimale løsning vil være en, som tror på projektet

Som udvikler vil jeg aldrig tage kontakt til en som leverer en så useriøst præsentation. Hvad er det lige jeg som udvikler skal tro på?

Du fortæller jo intet. 

---

Et par gode råd:

Skriv en god pitch, som kan sælge dit projekt til en udvikler uden at afsløre alt.

Husk skrive hvad du kan byde ind med ud over idéen.

Har du en gennemarbejdet forretningsplan med markedsanalyse, budget etc.?

Har du penge til til etableringsomkostning, markedsføring etc.?

Hvad kan du tilbyde udvikleren?

---

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 23. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker blot kontakten til en udvikler, som måske kunne være åben overfor et eventuelt samarbejde. 

Når denne kontakt er oprettet vil jeg præsentere projektet yderligere, hvilket naturligvis indebærer en komplet forretningsplan med budgetter etc. Samt en konkretisering af henholdsvise mine arbejdsopgaver og udviklerens. 

Jeg er ked af at du ikke er åben overfor ideen, Karsten. Tak for din respons. 

Tilmeldt 23. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker blot kontakten til en udvikler, som måske kunne være åben overfor et eventuelt samarbejde. 

Når denne kontakt er oprettet vil jeg præsentere projektet yderligere, hvilket naturligvis indebærer en komplet forretningsplan med budgetter etc. Samt en konkretisering af henholdsvise mine arbejdsopgaver og udviklerens. 

Jeg er ked af at du ikke er åben overfor ideen, Karsten. Tak for din respons. 

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Jeg sidder selv som udvikler og kunne godt være interesseret i andre projekter, men jeg må give Karsten ret.

Skriv dit indlæg som en jobannonce, at søge folk er ligesom at søge kunder. Hvis teksten ikke rammer målgruppen for du ikke noget ud af det.

Jeg synes ikke at du skal skrive noget specifikt, men som Karsten også skriver, hvad skal du så lave?

En ting som jeg bruger når jeg skal præsentere en ide for folk, et at få deres underskrift på at de ikke må gå videre med ide og videre giver informationer fra pågældende møde. Dette vil sikre din ide :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:
En ting som jeg bruger når jeg skal præsentere en ide for folk, et at få deres underskrift på at de ikke må gå videre med ide og videre giver informationer fra pågældende møde. Dette vil sikre din ide :)

Ikke for at hijacke tråden, men hvor stor succes har du med det? Folk har det sjældent godt med at underskrive en NDA, som det ofte pænt hedder. For hvis de nu selv har nogen lignende igang, uden at vide din idé er nær det, kan de brænde inde med, ikke at kunne gå videre med deres eget.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)