Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommentarer til webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksværk
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg ville blive rigtig glad hvis nogle af jer ville bruge et par minutter på at besøge min forretning samt komme med konstruktiv kritik.

Linket er: www.livingstylish.com

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria , lidt konstruktiv kritik. 

Jeg syntes ikke din webshop udnytter skærmen godt nok. Procentvis er det en meget lille del af brugerens skærm som bliver brugt til at fremvise dine vare, som vel er egentlige formål at sælge?

Ja ellers er rød jo den dominerende farve. Personligt tror jeg det ville være pænt hvis du dæmpede den lidt, specielt i toppenaf siden.

 


Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorfor skrive accessories istedet for tilbehør ?! ... du har en side der henvender sig også til det ældre publikum, som ikke altid forstår engelsk...

evt. få de annoncer som IKKE har billeder ned i bunden... det irriterer mine øjne at der dukker sådan en tekst op i midten, det skubber ligesom det hele...

og så bruger du knappen "se indkøbskurven" når man ser detaljer om produktet, til at lægge den i indkøbskurven... det er meget forvirrende....

ellers en meget flot webshop....

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle for de mange gode svar.
Forstår ikke helt det med mine annoncer uden billede. Mener da alle mine varer har billeder. Har du lyst til at uddybe? Send gerne et link.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

fx under krydderikværne - http://www.livingstylish.com/index.php?cPath=18, der i oversigten er de øverste 3 produkter uden et billede... tjekkede lige igennem, det ser hvis du til at være det eneste sted det er et problem... så gør det måske ikke så meget....

Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - og tillykke med din nye webshop.

Jeg syntes ikke din tekst på forsiden virker - hvis det var min shop skulle den fylde meget mindre og være meget mere skarp...del den op i 3-4 overskrifter med store typer og få dermed rykket din vare op.

Lad mig give et eks.

Living stylish er en onlineshop, hvor du kan finde forskellige mærkevarer indenfor glas, porcelæn, gaveartikler, livsstilprodukter og boligindretning.

Vores onlineshop er yderst brugervenlig og du kan shoppe alle ugens dage 24 timer i døgnet. Living Stylish onlineshop har livsstilsprodukter for enhver smag og bliver opdateret med nyheder og fordelagtige tilbud ofte.

Kunne blive til: Shop mærkevarer indenfor glas, porcelæn, gaveartikler, livsstilprodukter og boligindretning 24 timer i døgnet.

Hos Living Stylish kan du spare penge på mærkevarer og samtidig få dem leveret direkte til døren.

Vores onlineshop er yderst brugervenlig og du kan shoppe alle ugens dage 24 timer i døgnet. Living Stylish onlineshop har livsstilsprodukter for enhver smag og bliver opdateret med nyheder og fordelagtige tilbud ofte.

Dette giver dig muligheden for at spare mange penge på flotte gaveartikler, isenkram og trendy mærkevarer.

Kunne blive til: Spar penge og tid - mærkevarer leveret direkte til døren.

Hvad enten du vil dække et flot middagsbord, bruge en værtindegave eller savner fornyelse i din bolig, kan Living Stylish hjælpe dig på vej.

Klik ind på vores shop og spar penge på isenkram, livsstilsprodukter, gaveartikler og mærkevarer.
- denne sætning er overflødig...jeg er jo allerede i shoppen når jeg læser den?

...dette var positivt ment - der er sikkert mange meninger og smag og behag er forskelligt og alt det der...men min erfaring er at kunder i en webshop ikke gider læse lang tekst med små bogstaver! hvis du gerne vil uddybe de forskellige punkter kan du linke til en lang tekst (prøv evt. at følge stat på disse uddybende sider - så vil du nok opdage at ingen gider læse dem)

Held og lykke med butikken - og go' weekend Yes

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 05:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Maira

 

Ganske kort.

"Kundelogind" staves "kundelogin"

MVH

Jean 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Er da vist intet dansk ord der lyder "login" Kunde log ind er nok mere rigtigt :P

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)