Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel sammenligning

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Tak for dit svar. Jeg syntes du har nogle rigtige gode synspunkter. Det er alt sammen taget til overvejelse som en del af listen med nye ting vi skal have lavet.

Jeg syntes specielt at ideen om testimonials er god, men jeg mangler lige nogen der bruger siden først :)

Ydermere, så syntes jeg samlino.dk har en fed side. Er vild med deres slider som indeholder filter funktioner. Det skal jeg lige have snakket med min udvikler om.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 06:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god pointe. Jeg vil tilføje den info asap.

// Mikkel

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Samuel,

Jeg er helt enig med dig. Jeg har end til videre brugt mine affiliate programmer som min liste over webhoteller. Jeg har søgt på google, men dem der er placeret godt og til at finde, ligger også som affiliate annoncører.

Jeg vil meget gerne opdaterer listen med flere også dem der ikke benytter sig af affiliate, det tager en del tid at oprette dem, og projektet er privat ved siden af mit daglige arbejde, så der skal lige findes tid til det.

Men hvis du på stående fod kender til flere der ikke er med på listen, som samtidig også er anbefalelsesværdige, må du meget gerne skrive dem her.

Alle andre der har kendskab til flere udbydere må selvfølgelig også meget gerne skrive dem her.

// Mikkel

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

HeY Mikkel

Rigtig fin hjemmeside som du har fået skabt dig! Top score herfra

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)