Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange besøgende i web-shop - få ordrer

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Anne Sørensen:

Vi får kunder ind via facebook, hvor vi er så aktive som muligt - og ellers har vi fået en del redaktionel omtale og har et banner kørende på Netsundhedsplejersken. Vi skal til at finde ud af mere om, hvordan de besøgende agerer på web-sitet. Tak for dit input!!

Hvis I kun bruger Facebook som kilde til trafikken burde i måske overveje at prøve AdWords. Igennem Google AdWords kan I opnå trafik når potentielle kunder søger aktivt på jeres produkter i Googles søgemaskiner - måske er det mere relevant trafik end det I får igennem Facebook? 

Tilmeldt 1. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne

Jeg er overbevist om, at jeres store problem er prisen og manglende oplysninger om, hvilke mærker I sælger. I er jo i konkurrence med folk, der handler direkte med hinanden på DBA, Reshopper, loppemarkeder etc., og man giver her generelt ikke 55 kr. plus 29 kr. i fragt for en bluse fra Name It, når man kan købe den lige så billigt eller næsten lige så billigt i en Name It-butik og oven i købet fra ny. Men en Molo-bluse i meget pæn stand vil folk godt give 50 kr. for. Når folk handler med hinanden på disse sider, vil de ofte også have yderligere detaljer om produkterne, inden de køber, så de er sikre på, at deres børn kan passe tøjet. De vil også gerne sikre sig, at der ikke er pletter etc. på det.

Jeg har selv solgt noget af mine børns tøj på DBA og Reshopper, og jeg kan se, at priserne skal være meget lave, hvis man skal sælge noget fra de butikker, som i forvejen sælger tøjet billigt. F.eks. kunne jeg kun få 35 kr. for en superflot flyverdragt fra Friends. Jeg kunne ikke sælge en bluse fra Molo, da der var små ubetydelige pletter på (men fair nok, når man kan købe det hos andre uden pletter). 

Håber I kan bruge denne feed back og held og lykke med virksomheden:-)

Mvh.

Lene

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sine og Anne

Der kommer mange gode bud - men alle er gætterier.
Der kan være uendelig mange grunde til, at jeres besøgende ikke konverterer til kunder. Det er hverken farven på knapperne eller jeres logo der gør, at I har så få konverteringer.

Det I bør gøre er, at få analyseret jeres data for blandet andet at se hvor jeres kunder kommer fra, hvilke besøgende bliver til kunder, hvor på sitet forlader jeres kunder hjemmesiden m.m.

Først herefter kan I drage konklusioner, som I kan optimere ud fra. Herefter bør I sætte relevante splittests op, som igen giver jer mere data at arbejde ud fra.

Kort sagt, det vil være fuldstændig umuligt at fortælle jer, hvad I skal gøre uden konkret valid data.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)