Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nummerplade lovændring - for primitivt?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er - mit første indlæg på Amino.

Jeg snublede over et indlæg på EB om en ny lovændring mht. nummerplader. I lovændringen fremgår det at nummerplader på person- og varebiler være skruet fast med to skruer eller bolte. Hver skrue skal efterfølgende have fastmonteret en hætte i samme farve som nummerpladen.

Lidt primitivt tænker jeg at det må jeg da kunne tjene nogle små-penge på til at arbejde videre med mit store projekt.

Jeg har en forhandler hvor jeg ved en fordelagtig pris kan købe 2x nummerpladesæt (for & bag) samt alle nødvendige hætter, skruer mm.

Ved forhandlerens pris kan jeg ydermere foreslå kunden en pris (regner med mellem 140-150 kr) for alle de nødvendige dele for afmontering og self. at sætte de nye rammer på under lovændrings forhold.

Ved dette kommer jeg til at erhverve 40-50 kr (vejledende) pr person. Udover dette vil det maks. tage 10 min tilsammen.

Jeg regner med at kun gøre dette i lokalområdet, da jeg tilbyder den service at komme hjem til folk og gøre mit arbejde, dermed slipper de for at køre til en evt. autoforhandler og for at betale de 150-250 kr jeg har set rundt omkring.

Her kommer spørgsmålet så:

Hvordan kan jeg gøre folk bevidste om at jeg er til rådighed?

Hvis det bliver omfangsrigt hvilke problemer kan jeg støde på?

Kan jeg på nogle måde forbedre min idé hvis jeg støder på evt. konkurrence?

Jeg regner med at kunne tjene 4000+ på dette, såfremt at jeg får nogle ''kunder'' og det vil for mig være en super startkapital til mit næste projekt.

Den eneste idé jeg har lige pt. til at få fat i kunder er at sætte papirer op i inkøbscentre og evt. gå fra postkasse til postkasse i byen ved de biler jeg kan se der ikke nummerplade ift. lovændringen - self. med en formel skrevet ''annonce''.

Jeg er selv 19 år. og har været på et værksted i 2 år, dermed sagt at jeg har skruet hænderne rigtigt på og der ikke skal være tvivl om kvaliteten.

Med de venligste hilsener - Frederik

Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør det. Super service.

Tag eventuelt en snak med Allan der ejer nummerpladeskruer.dk om et partnerskab.

GL

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frede. Velkommen til Amino Smile Drinks

Granberg giver jo umiddelbart et godt tip.

Ellers kunne du jo starte med at kontakte din lokale 'automobil-forhandler' og sige det som det er og spørge dem. Måske de kan sige deres mening og måske du kan få en aftale med dem. Prøv nogle forskellige - og kontakt også diverse mekanikere; det kunne jo være, at de kunne tilbyde denne service til deres kunder.

Bare hvad jeg umiddelbart kommer i tanke om Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bestemt en god ide, som mange nok kan bruge. Du skal nok skynde dig at komme igang, hvis du skal nå det inden loven træder i kraft.

Det skal så dog også siges at du kommer til at møde konkurrence. Nedenstående tilbyder at montere nummerpladerne for 100 kroner - og de gør det i samarbejde med Bilka, så det er let tilgængelig for folk. 

http://www.nummerplademanden.dk/ 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du også selv lidt er inde på, er det jo nok et begrænset marked.

Når alle i dit område har fået skruet nummerpladerne fast, så er markedet vel dødt. Jeg tror at din timeløn vil ende med at blive meget lav, hvis du regner markedsføring, evt. omdelling af flyers, transport ud til kunden og hjem etc. med. 

Men hvis lysten er der, og du kan se det som noget der vil give erfaring til næste projekt, så synes jeg at du skal gøre det. 

Tilmeldt 29. Oct 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle, tak for rådene.

Jeg vil som udgangspunkt transportere mig selv i lokalområdet via gåben, derved er transportpenge sparet.

Ydermere satser jeg på at jeg vil få flere henvendelser så jeg kan gå fra hus-hus og gå i gang.

Selve ideen er måske ikke optimal til et iværksætter forum, men på denne her måde ved jeg skrabe mit første startkapital sammen :-) 

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke lige huske hvor jeg læste den men, tryg eller var det Codan havde lavet en undersøgelse blandt deres kunder og 75% havde allerede fået gjort det, dog var især de yngre bagud med det. Så langt de fleste har for længst fået det fixet.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve ideen er måske ikke optimal til et iværksætter forum

Jo, helt sikkert. Det er jo idéer som din, der gør det lidt sjovt at være med på Amino. Tro mig, der har været nogen, som er megt meget mere tvivlsomme ;)

Sunbao:

Jeg kan ikke lige huske hvor jeg læste den men, tryg eller var det Codan havde lavet en undersøgelse blandt deres kunder og 75% havde allerede fået gjort det, dog var især de yngre bagud med det. Så langt de fleste har for længst fået det fixet.

Det er jo faktisk en SUPER idé 'Sunbao' kommer med der: kontakt da nogle forsikringsselskaber og præsentér ideen for dem. Det er måske noget de kan tilbyde deres kunder.

Halleluja Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 74
Fra  KXT Development Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror allerede at du har et par konkurrenter, jeg faldt lige over denne hjemmeside :)

hvilket jo tyder på at der er et marked for det :)

huskpladen.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)