Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er SEO?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogle der kan forklare mig hvad SEO er?

På forhånd mange tak for hjælpen.

Fra,
Mathias


Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO står for search engine optimization - på dansk søgemaskineoptimering.

Når vi skal finde noget på nettet bruger vi ofte en søgemaskine som f.eks. Google, Bing m.fl. Søgemaskiner finder websider og prøver at vurdere indholdet på disse sider med det formål at tilbyde gode søgeresultater til sine brugere.

En søgemaskine kan ikke "se" og forstå en hjemmeside på samme måde som et menneske. Den analyserer ting som ord, overskrifter m.m. samt kigger efter, om der er mange links til denne side samt en masse andre ting, når den skal vurdere om en webside er god eller dårlig og hvorvidt siden er relevant for brugerne eller ej.

Hvis man gerne vil have at en webside vurderes positivt af søgemaskinerne, laver man SEO på den. Det kan f.eks. være ændring eller skrivning af tekster, ændringer i sidens html-markup linkbuilding m.fl.

Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for svaret. Jeg synes det lyder meget svært, og forstår ikke særlig meget af det, men har da fået en bedre forståelse for hvad det er, end jeg havde før.

Forsat god aften :)

Fra,
Mathias

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er når man manipulerer med Googles resultater for selv at blive placeret bedre. 

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

SEO er et stort emne i dag(2015) og de fleste med en Web uddannelse i baghånden vil kende til det, igen nogle ved mere end andre osv... :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

MathiasRud:

Hej,

Tak for svaret. Jeg synes det lyder meget svært, og forstår ikke særlig meget af det, men har da fået en bedre forståelse for hvad det er, end jeg havde før.

Forsat god aften :)

Fra,
Mathias

Du har ret, det kan være et virkelig svært emne, og også stort..

Men ja som det er sagt, så er SEO, søgeoptimering.. At forbedre dine placeringer på google :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 06:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mediehuset ePro:

Det er når man manipulerer med Googles resultater for selv at blive placeret bedre. 

Det behøver ikke være manipulation!

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 06:24
Hvor mange stjerner giver du? :

MathiasRud:

Hej,

Tak for svaret. Jeg synes det lyder meget svært, og forstår ikke særlig meget af det, men har da fået en bedre forståelse for hvad det er, end jeg havde før.

Forsat god aften :)

Fra,
Mathias

Det er ikke specielt svært for fagfolk, ligesom det ikke er svært at reparere en bil for en mekaniker. Personligt er jeg udfordret bare jeg skal fylde sprinkler på bilen, mens SEO er en naturlig del af mit arbejde :-)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)