Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. Børn og sund kost

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Har efterhånden lidt indlæg uden rigtigt at få noget ud af det, og har også haft salgstalen mere frem end hvad jeg overhovedet kan huske.

Jeg er nyuddannet kok, og har forbindelse har jeg skrevet 8 - 9 historier som har til mening at give børn og deres en grundlæggene forståelse af hvad sund kost er og hvordan man laver det samtidig med at de bare bruger noget kvalitetsid.

Har også efterhånden stødt panden imod muren, så mange gange at hvis det ikke havde været mit hjertebarn, så havde jeg droppet det men nu håber jeg håber virkeligt at der vil ske noget positivt.

Jeg har nemlig haft to forlag på, en restaurant koncern, et madteater og et møde med Dr Ramasjang, som begyndte at snakke om Claus Meyer, men hun skiftede desværre job, til et bureau, som ikke ville kunne hjælp, imens de andre sagde at de desværre ikke havde råd alligevel, og her kommer det kontroversielle problem.

Jeg kan nemlig kun tilbyder 33% til 50% af forhåbentligt er kommende indtægter. Ved godt at det vil skræmme mange væk, men planen er lige nu at illustrere og måske ændre teksten, da jeg ikke ser mig som forfatter, så hvis der sidder nogle derude som gerne ville være med som illustrator eller forfatter, så vil det være nemmere at præsentere bøgerne til forlag.

Den store ide er at det hele starter med små "Pixie" bøger som gerne skulle sælges i supermarked til omkring 20 kr. stykker, og så senere hen udvikle til de lidt længere historier og skole materiale.

Håber at der er nogle som er interesserede, og som ville høre mere, eller kender nogle, for har været heldig nok til at skulle til møde med en investor.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.

Det vil jeg meget gerne høre mere om.

Hvis du skriver til mig på dittemulvad3@gmail.com kan vi aftale nærmere.

Venlige hilsner,

Ditte M. Christensen.

Tilmeldt 21. Sep 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.

Jeg er korrekturlæser og har også erfaring med at skrive bøger og tekster. 

Hvis du sender en af historierne til mig på pjkorrektur@gmail.com, vil jeg gerne tage et kig på den og give en tilbagemelding på, hvad der kan forbedres for at gøre det mere attraktivt for et forlag.

Med venlig hilsen

Per Jacobsen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)