Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en til at producere mit undertøj!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
jeg mangler en der kan producere et sæt undertøj i mit eget brand og stil. 
Jeg har fået det lavet før, men der brugte jeg alle mine penge på det, for ellers ville kina ikke lave det præcist som jeg gerne ville.. 
Nu har jeg så fået det ud i et par butikker og de har solgt det meste af mit undertøj og derfor ville de lave en ny ordre af det.. Jeg havde fra B75, b80, b85 og så helt op til F.. Men det viste sig at det er B størrelserne der har solgt bedst. Så nu skal jeg have produceret noget mere bare kun i B størrelse. Men problemet er, at jeg har ikke solgt ALT mit undertøj endnu og har derfor ikke råd til at købe så meget hjem igen og kina vil kun handle hvis jeg handler for minimum 8000kr.. 
Er der nogen der har en god kontakt til en producent der kan lave KUN 30 sæt undertøj for mig i min egen stil og brand. Jeg har præcise målinger fra Kina af fra sidst de lavede det sæt undertøj. Min kunde (butik) synes selvfølgelig det er underligt, at jeg ikke har flere af den størrelse og de vil gerne have noget hurtigst muligt.. 
Så det jeg spørger om er: 
Hvem kender en producent der kan lave mit eget undertøj til en overkommelig pris og så kun 30 stk.. 

Håber i vil hjælpe!

Mvh. Simon Hansen 
ditundertøj.dk

Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der kan hjælpe?

Tilmeldt 22. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Fra  Monique Couture Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du stadig bruge for hjælpe? Jeg åbner min systue og laver præcis undertøj og nattøj samt bade tøj.  Skriv hvis du har interesse....  Idraetten@live.dk

Mia

Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mia!

Ja men tror ikke det er muligt at lave det til den samme pris som jeg har fået i Tyskland. 
Prøv kig på min webshop www.ditundertøj.dk og se hvad du kan lave det jeg har indtil videre til :-)

god aften!

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville klart finde de 8000 kr. Og få købt en masse nyt.. Og gå All in. Med at finde flere butikker der ønsker at købe til tøj.

Evt Find en der vil ligge penge i dit firma mod at så eje en del af dit firma og få del i overskuddet når der forhåbentligt kommer et ordenligt overskud..

Leder personligt efter noget jeg kan investere i .men kender ikke meget til undertøj.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)