Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foredrag og undervisning - partner søges til portal.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en partner som gerne vil være med at at starte et foredragsportal hvor foredragsholderne  og andre med noget på hjerte, fx. undervisere kan få mulighed for at afholde online foredrag.

Min tanke er brugerne skal kunne oprette en profil og skabe sig noget positiv omtale om sig selv som foredragsholdere og undervisere, og dette skal ses som en gratis mulighed som en del af deres markedsføring.

Jeg syntes at det skal være meget lettere at starte op som foredragsholder og underviser, hvorfor der også vil være mulighed for at komme i kontakt med dem gennem det site som jeg har i tankerne.

Mange foredragsholdere har i dag problemer med at markedsføre sig selv, og det vil jeg gerne hjælpe med. 

Jeg søger 2-3 partnere der kan hjælpe med at få projektet i gang.

Det kan være en partner indenfor web og programmering og en partner indenfor markedsføring og idéudvikling.

Hilsen

Stine 

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er ikke helt klar. Er ideen at foredragsholdere skal holde foredrag online ala et webinar eller bare en mulighed for at de kan markedsføre sig som foredragsholdere?

Hvordan havde du forestillet dig at portalen skulle finansieres?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt lide din ide. Men du mangler at skrive hvad du kan bidrage med?

Det ville jo være nemt selv at bygge.

Fra København K
Tilmeldt 28. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Fra  Selskabsrestauranter.dk Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine,

Kommer I til at mangle lokaler i indre København, så kontakt os endelig. Vi har mangle smukke selskabslokaler, der udenfor sommerferien kan benyttes for små penge. Vi har også erfaring med at afholde eksempelvis præsentationer og foredrag i vores lokaler.

 

Tilmeldt 17. Jun 06
Indlæg ialt: 70
Fra  StrongMind Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nadia

Vil I gerne have flere kunder, så tag et kig her hvor I kan markedsføre jeres lokaler gratis :)

www.meetster.dk
Fra København K
Tilmeldt 28. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Fra  Selskabsrestauranter.dk Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for rådet, Jonas. Jeg tager et kig! 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)