Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken udviklings platform skal jeg bruge til min mobil-app?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 50
Fra  IT Kabler Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg har en ide til en app som jeg tror der er fremtid i! :) Jeg er webudvikler, og har tidligere arbejder med bl.a. c++ og c#, men jeg har aldrig lavet en rigtig mobil-app. Jeg kan se at der findes mange forskellige frameworks til udvikling, men hvad er bedst, og samtidig til at betale? Eller endnu bedre gratis!?

Tilmeldt 4. Nov 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. de 2 platforme her vil være det bedste til at lave native apps

Android = Android Studio 

Ios  =   Xcode  ( kun til mac ) eller i virtual machine på windows

men er lidt tunge at danse med hvis man ikke har gjort det før

:)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 50
Fra  IT Kabler Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak,

ok, så du siger i princippet et projekt pr platform, og dermed at jeg skal holde mig fra værktøjer som kan lave et projekt til 'alle' platforme?

Tilmeldt 4. Nov 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

ja i store hele skal du lave appen 2 gange hvis du vil ha til begge platforme.

Men det er kun hvis vi snakker Native apps

der findes programmer der kan lave apps til begge platforme. prøv at søg på phonegap cordova

Det den gør er at konvertere en hjemmeside til en app. men det kommer på ingen måde op og måle sig med en native app. :)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Lars

Der er ingen tvivl om at du sådan rent teknisk får den bedste løsning hvis du går Native Android og IOS.