Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver min hjemmeside? Hvad synes I ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Den ser godt ud! Jeg kan godt lide, at du deler det op i morgenmad, frokost & aftensmad. Det kunne måske være fedt, hvis du havde nogle under-kategorier, hvor man kunne vælge mad fra forskellige lande osv. Du kan også overveje at lave en tilsvarende på engelsk på et tidspunkt.

Det kunne også være fedt med en app til! (noget jeg kan hjælpe med, hvis du er interesseret i det) ;-) 

Mvh

Alexander

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får forståelsen af, at det er en hjemmeside med opskrifter på. behøver der så stå "Morgenmad Opskrifter", "Frokost Opskrifter" osv?

Når du trykker på madbillederne, så skal du trykke igen for at få information om maden - der vil jeg egentlig gerne ind på siden hvor opskriften stå osv - hvis ikke der skal stå noget i den boks der kommer frem :)

Sitemap ville jeg nok fjerne fra højre kolonne - måske en side for sig selv som der linkes til nede i bunden af siden.

De der thumps up du allerede har, hvordan kan der være 488 på thai-forårsruller når siden er helt ny?

Engelske knapper rundt omkring - please ret det ;)

måske få lavet dig en (navn)@kogebogenopskrifter.dk mail eller noget - det virker mere professionelt.

Dejligt med en masse tekst på forsiden (SEO <3) og pæne produktbilleder. har du selv taget dem eller købt dem? :)

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Nov 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Siden ser fin ud. Jeg er dog lidt nysgerrig i forhold til hvad projektet skal ende ud i. Er det en forretning eller bare et hygge projekt. Hvis det er noget der skal tjenes penge på vil jeg vurdere at du skal gøre noget for at differenciere dig for at du har en holdbar foretningsmodel. Der er et hav af opskrift-sider både danske og udenlandske.

Derfor synes jeg det er lidt svært at give feed-back på siden når formålet ikke er helt klart for mig. Opskrifterne er dog fine.

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)