Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uddannet Markedsføringsøkonom søger 2-4 ugers ulønnet virksomhedspraktik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 11. Dec 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger et ulønnet virksomhedspraktiksted. Perioden skal vare 2-4 uger, men kan sagtens aftales 2 uger i starten f.eks., for så at forlænge perioden hvis samarbejdet går strygende. Skal gerne kunne starte i løbet af et par uger, men et svar er påkrævet senest fredag d. 13/11. 

Hvis jeg får fornøjelsen af at være en del af dit/jeres team, vil jeg kunne bidrage med branding og markedsføring af jeres virksomhed, og da jeg på min uddannelse har haft valgfagene: Markedskommunikation og Innovation & Creativity (dette på engelsk), vil jeg yderligere kunne bidrage med arbejdsområder inden for dette.

Har også tidligere ifm. f.eks. min hovedopgave, arbejdet med konkrete problemstillinger, som i kunne få undersøgt. Det kunne f.eks. være en markeds-, kunde- og konkurrentanalyse.

De faglige kompetencer som især kendetegner mig - udover min faglige viden, er at jeg er god til at planlægge og strukturere mine opgaver i dagligdagen.

Mine største personlige kompetencer er, at jeg ofte render rundt med et smil på læben, og ser altid tingene på en positiv måde. Som person er jeg meget resultatorienteret, idet at jeg arbejder målrettet og fokuseret. Der udover er mit energi niveau meget højt, og jeg har det bedst med at der sker noget og at man ikke går i stå.

Jeg er god til at tænke innovativt og kreativt, og ser ofte muligheder, hvor andre ser begrænsninger. 

Jeg er god til at arbejde selvstændigt, men arbejder også godt i et team, hvor jeg er god til at gøre plads til alle i teamet, både fagligt og socialt. Jeg elsker at være i dialog med forskellige mennesker, og kan godt lide at skabe relationer.

Sprog og IT-Kompetencer 

Dansk:  Modersmål

Engelsk: Flydende

Tysk:     Forståelse

Spansk:  Forståelse

Office pakken

Sociale medier 

Hvis dette opslag lyder interessant, så kan i bare kontakte mig, så vi kan aftale et møde til en uddybende samtale

Håber at høre fra jer, 

Mvh.

Jesper 

Fra århus
Tilmeldt 8. Nov 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg har lige smidt din ''ansøgning'' til en af mine kammerater :) så måske han kontakter dig :) 

leder du efter noget godt sexleksaker så kig på shoppen.

Fra Ringsted
Tilmeldt 11. Dec 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

mirko:

Hej

jeg har lige smidt din ''ansøgning'' til en af mine kammerater :) så måske han kontakter dig :) 

Jamen tak for det Smile

Fra århus
Tilmeldt 8. Nov 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

leder du efter noget godt sexleksaker så kig på shoppen.

Fra Ringsted
Tilmeldt 11. Dec 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

mirko:

Eller prøv at ringe kristoffer du finder nummeret på www.magentoxperten.dk 

Det er hermed gjort :-)

Fra Ringsted
Tilmeldt 11. Dec 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Til alle: har fundet et sted at komme i praktik, så i behøver ikke komme med flere tilbud :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)