Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan udvikles en hjemmeside med databaser og søgemaskine med log-in

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har fået en god idé til et produkt - men ved ikke, hvordan jeg løser det. Desværre er jeg ikke "IT-nørd" - men vil forsøge at forklare det så godt jeg kan. Det skal være en hjemmeside, hvor der er behov for log-in for at komme ind og bruge programmerne.

Hjemmesiden skal indeholde to databaser (tror jeg)  - det er ikke tøj - men forestil jer, at der er 5 farver, der kan søges på, og så skal der kun findes de produkter med farven sort for eksempel.

Hvordan kommer jeg i gang - eller hvem kan hjælpe med sådan noget?

Det lyder egentlig simpelt med opsætningen, hvis man kan sådan noget - men hvor ligger prislejet for dette?

Det skal være en beta udgave, således at der hele tiden kan tilføjes/ ændres i "produkterne".

På forhånd tak.

Fra århus
Tilmeldt 8. Nov 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 06:41
Hvor mange stjerner giver du? :

God morgen

jamen jeg kan ikke svare på det, men har du kontaktet nogle programmører? skal shoppen laves i magento? hvis ja prøv at kontakte dem her www.magentoxperten.dk 

leder du efter noget godt sexleksaker så kig på shoppen.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Jamen du er såmænd allerede godt igang - det er du kommer herind og spørger er jo en god start Smile

Den måde vi normalt arbejder med sådanne projekter på, er at vi starter med at tage en snak, et par timer, hvor du fortæller os om din idé og hvor vi sparrer lidt om den.

I forbindelse med den snak, diskuterer vi også din forretningsmodel, dvs hvordan forventer du at du skal tjene penge på dit projekt - er det en webshop er det jo forholdsvist simpelt, for andre typer af løsninger kan det være mere komplekst - og uanset hvad, så er det dumt at begynde at få kodet noget før du har forretningsmodellen nogenlunde på plads

Herefter laver vi så et oplæg der indeholder det der hedder "wireframes" dvs tegninger af skærmbillederne i dit projekt, en beskrivelse af hvordan løsningen skal "skrues sammen" - kaldet en specifikation, et oplæg til "Roadmap" eller projektplan, der skitserer hvordan projektforløbet kunne være, og vi kan også give dig en overslagspris - da vi ikke udvikler selv, vil det altid være en overslagspris i første omgang.

Herefter tager vi så en snak igen, og bliver enige om de sidste detaljer, herefter går vi ud og indhenter tilbud fra dem der skal udvikle løsningen.

At indhente tilbud før du er skarp på hvad der skal laves giver ikke så meget mening, du får blot en masse tilbud fra udviklere der alle mener at lige netop deres teknologi er den rette at anvende til dit projekt, og det giver jo den risiko at du får startet op på en måde der enten gør dit projekt alt for dyrt, eller i værste tilfælde, med et projekt der aldrig bliver leveret, måske fordi udvikleren går "under jorden" fordi han finder ud af at han har solgt det for billigt.

Når vi så har fået nogle tilbud, så sætter vi os sammen igen, vælger den der skal udvikle din løsning - du kan så her vælge enten selv at tage projektledelsen, det vil jeg nok fraråde hvis du ikke har erfaring med sådanne projekter, vi kan også tilbyde at tage den.

Dette er vores metode, når vi hjælper iværksættere som dig, der er helt sikkert andre der kan hjælpe også.

Men under alle omstændigheder er det en god idé at være helt skarp på hvad du skal have udviklet og hvordan det teknisk skal strikkes sammen, før du går til en freelancer eller udviklingshus med dit projekt.

Held og Lykke med det

//Morten

Tilmeldt 9. Nov 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for jeres tilbagemelding.

Det er ikke en web-shop - blot til orientering til dem, der har bedt mig være lidt mere konkret.

Hvis jeg kan beskrive det i billedlig tale så er der en søjle med informationer - og en anden søjle, der skal hjælpe med at "sortere", så man kun får de informationer frem, man har brug for. det er en løsning til det offentlige.

Der kan således ikke købes noget på siden - men skal bruge det til informationer.

Jeg har forsøgt at lede på internettet, men der er så mange It-firmaer, så jeg var/ er ikke sikker på, hvem der kunne lave sådan noget, idet det ikke blot er en hjemmeside - men tak indtil videre for jeres svar - og jeg tror, at jeg vil benytte mig af nogle af jeres henvendelser til at få drøftet det nærmere, så jeg også selv kan blive klogere på, hvad det hedder - og derigennem hvad der er brug for.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)