Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Jeg synes det er en fin side.... stille og rolig og lige til.
I viser da bestemt, at det ikke behøver være svært at lave et simpelt men effektivt site.

I kunne eventuelt smide et billede af jer selv "iført" jeres firmabil på under "profil". Men ellers kan jeg ikke komme på nogen gode idéer, som ville spice det op.

For the record - husk at I skal have tilladelse fra Krak til at bruge det billede... Det er måske rart lige at få afklaret.

Fortsat god weekend,

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 15. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din vurdering Emil. :)

Ved du om man skal betale for at have et billede fra krak liggende på sin side og i så fald hvor meget?

Er der andre som har  kommentarer til hjemmesiden? Vi modtager al kritik med kyshånd! Smile

www.ht-fliser.dk

VH.

HT-fliser ApS

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

I er altid velkomne... :)

Hhhmm, tjaaah naah det kan jeg ikke huske... Er sikker på man kan finde nogle retningslinier på deres website, eller ved at skrive til dem.

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

Synes jeres site er super behagelig og rolig at kigge på, godt lavet :) Ville dog foreslå jer ligesom Emil gør lidt, at have forskellige billeder under div. menupunkter fremfor, at have det samme på alle sider :)

Tilmeldt 15. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode råd Nicki og Emil.

Det vil vi følge op på. :)

VH.

HT-fliser

Tilmeldt 27. Oct 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

hvis i ønsker at anvende en kort funktion så jeres kunder bedre kan finde jer så vil jeg anbefale findvej.dk der er gratis. Du kan via dette link læse mere om hvordan du anvender findvej.dk: http://blog.findvej.dk/avancerede-genveje/. På www.findvej.dk kan du se kortet i anvendelse.

Kan se at i umiddelbart overholder specifikationer og standarder for XHTML og CSS (har kun tjekket forsiden) og det er jo altid godt at gøre det.

Har dog fundet dette som i bør få set på:

  • Siderne mangler at blive optimeret for søgemaskiner
  • Overskriften på siderne 'hopper' - der er nogle steder mere 'luft' end andre steder
  • Lav evt. en formular så de nemt kan skrive til jer, evt. med mulighed for upload af deres projekt billeder

Vil lige sige at jeres hjemmeside består af almindlige HTML sider. Overvej om i ikke skal have et CMS (Content Management System) - hvor i har en design skabelon der henter indholdet i en database. I fylder indholdet i databasen ved hjælp af en teksteditor - med mulighed for upload/vedhæftelse af f.eks.  PDF filer (produktblade). Med et dynamisk system vil i have én side til visning af f.eks. billeder i galleriet - i stedet for mange sider, der alle skal vedligeholdes.

Kan se at i anvender tabeller til jeres basis design skabelon. Tager i skridtet til at få et CMS så sørg for at der i stedet anvendes CSS.

 

Fra Sindal
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser fint ud, men du bør nok have et "mailto" link på din mailadresse under link.

 Ang. CMS syns jeg ikke det kan betale sig med et site med så lidt indhold, men det er vel en smagssag...

Yuki – stille som sne?? http://www.yuki-design.dk post@yuki-design.dk
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)