Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino brugere, jeg er en dreng på 17 år som fornyligt er droppet ud af HG af den grund jeg ikke får SU før April og vælger derfor at tage en ny uddannelse efter sommer hvor jeg får fuldt SU.

Men da jeg så har alt for lang tid hjemme vil jeg høre om i har nogle gode Ideer til at tjene penge online eller nogle ideer til et projekt et 17 årig dreng har mulighed for at starte, det behøver ikke være noget stort overhovedet, jeg er villig til at skyde penge i det, og jeg er ligeglad om jeg skal arbejde fra 7 om morgenen til langt ud på natten!

-tak på forhånd :)

Mathias TH

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias 

Har du erfaring med at lave hjemmesider? Hvis du selvstændigt kan dette, kan du evt. prøve dig med diverse former for affiliate marketing. Det er dog hårdt arbejde, og indtægten bliver sjældent suverænt herigennem. 

Du kan evt. tage et kig på www.partner-ads.com 

Held og lykke :-) 

Tilmeldt 18. Nov 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon og tak for dit svar :)

Har flere gange prøvet at lave lidt hjemmesider med HTML - men har ikke styr på hvordan jeg får temaer og alt det sat ind på den måde.. og har du evt nogle gode ideer til hvor jeg kan lære mere omkring hjemmesider? og hvad fortrækker du at lave en hjemmeside med? :)

-Mathias

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Mathias

Skal du igang med hjemmesider, så glem alt om at kode dem selv i HTML. Tag i stedet et kik på en løsning som Wordpress, den er nem at komme igang med og nem at bruge.

Der findes også andre løsninger derude hvor du i princippet "lejer" en hjemmeside for f.eks 79/89/99 kr pr måned og så får du en nemt værktøj med noget drag-n-drop hvor du kan sætte din side op. Hvis dette projekt kun er noget du skal bruge til at tjene lidt penge her og nu, så er det en mulighed - jeg sidder sammen med nogle der har sådan en løsning og de vil gerne lave en demo til dig hvis du har løst.

Men når det så er sagt, så ja, man kan godt tjene penge med Affiliate marketing, men det kræver meget arbejde og hvis det ikke er noget du har gjort før, så er det ikke sikkert at du når over de 79 kr pr måned før du skal ind og læse igen.

//Morten

Tilmeldt 18. Nov 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, jeg ville blive rigtig glad hvis i kunne lave en demo til mig :)

Mit mål med hjemmesiden er at bygge videre på den (hvis man kan sige det sådan) og evt udvikle den til et fremtidigt projekt.

Jeg har hørt lidt om Affiliate marketing, men aldrig helt forstået hvad man kan med det?? er villig til at bruge alt min tid på det, hvis det er noget man sagtens kan gå hen og tjene gode penge på :)

Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil i gang med affiliate marketing er WordPress et glimrende sted at starte. Vælger du f.eks. at ligge din hjemmeside hos UnoEuro og at bruge WordPress vil hjemmesiden kun koste dig 9,- om måneden (+45,- pr år for domænet). Herved har du den rette base for at skabe en god affiliate / AdSense hjemmeside. Med hensyn til indtjening tjener man typisk intet de første par måneder med en ny niche side, men med tiden kan det blive til en ganske fornuftig ekstra indtægt :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)