Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke betalingsløsninger kan man bruge over telefonen når kunden ikke er der fysisk?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:

Tak for din besked. Jeg synes også EPay lyder godt men har sendt dem en bestillingsforspørgsel for 3 dage siden men har stadig ikke modtaget svar... Det synes jeg ikke virker så positivt!!?

Epay er bare betalings gateway og du skal derfor også have en indløser aftale hos fx nets eller andet sted.

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 34
Fra  ComputerArts.dk & MacGeni.dk Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din besked. 

Ja jeg har ikke hørt fra jer siden jeg sendte en mail. Så det er dejligt du skriver.

Virker dit WebPay på mac? Screendump er til windows...?

Hvad kræves der før jeg kan modtage betalinger? Er det nok at signe-up hos Teller eller hvor?

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 10
Fra  SMSKlub ApS Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere implementeret Quickpays løsning i sådanne tilfælde.

Du kan, i Quickpay lave et link direkte til betaling, hvor beløb m.m. er forudfyldt og de bare skal taste deres kort oplysninger, send det med en SMS, så har kunden det med det samme. De kalder det vidst virtuel terminal.

Det kræver selvfølgelig indløsnings aftale med f.eks. NETS/Teller eller Clearhaus, men jeg tror hurtigt det kan være det værd.

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det lyder mærkeligt. Supporterne plejer at rykke rimelig hurtigt her. Har du fået et ticket-ID?

WebPay virker også til Mac. Du skal bare åbne den fra din ePay-administration (du kan eventuelt lave en genvej på skrivebordet).

Det kræver egentlig to ting at tage imod betalinger: En indløser (en bank, der godkender dig til at tage imod kortbetalinger) og en betalingsgateway (som leverer selve vinduet, hvor kunderne indtaster deres kortoplysninger, og sender oplysningerne til indløseren).

Du kan eventuelt læse mere om hele opsætningen her: http://blog.epay.dk/hvad-er-forskellen-pa-en-betalingsgateway-og-en-indloser/

Du er også velkommen til at give mig et kald, så skal jeg prøve at guide dig igennem. Bare ring på 9813 9040, og spørg efter mig.

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 34
Fra  ComputerArts.dk & MacGeni.dk Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din besked. Jeg kan se i har en julekampagne, så den prøver jeg at oprette mig med.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)