Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance sælger

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger kontakt til freelance sælger.

Selvstændig sælger / freelancer søges nu til henholdsvis region Midtjylland, region Nordjylland, region Sjælland, region Hovedstaden samt Fyn. Der er tale om en unik mulighed for at udleve drømmen om selvstændighed inden for salg - hvor du vil få oplæring i produkterne, og blive coachet i faget.

Det bliver din opgave at sælge til samarbejdspartner, det er derfor væsentligt, at du har et drive udover det sædvanlige. Du har erfaring indenfor salg, og kan dokumentere at du er en målrettet og salgsorienteret person, der motiveres 110% af opsøgende salg.

Du får blandt andet følgende væsentlige arbejdsopgaver:

  • Genere potentielle kundeemner
  • Kontakte og booke møder
  • Afholde kundemøder og udfærdige tilbud
  • Opfølgning på tilbud og salg
  • Lave aftaler med montører
  • Skabe en høj kundetilfredshed

Hvis du er interesseret, send venligst en personlig besked med telefon nr. og jeg kontakter dig.

God dag.

Hilsen Mikkel 

 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel, for at være ærlig overfor dig - så får du absolut nul ud af det du lige har skrevet. 

Hvis du skal have en chance, så skal du skrive MEGET detaljeret præcis hvad du vil sælge etc. 

Salg handler i stor grad om netværk, så du skal finde en med det rigtige netværk - for at det kan lykkedes fornuftigt. 

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din positive besked.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Oxe & Co Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jannich har selvfølgelig en pointe. Og også i det faktum, at en del af salgssuccessen kan tilskrives din evne til at udvikle og trække på dit netværk, men den helt afgørende vinkel på Jannichs kommentar er, at når du anfører, hvilke produkter, der er tale om, får du også langt mere præcise henvendelser og svar.

En dygtig sælger, food til cateringbranchen har sine styrker. en b-2-b-sælger med erfaring fra en branche som eksempelvis teknisk salg eller IT, helt klart andre styrker og den mand/kvinde du skal bruge skal jo også gerne blive en succes hos dig. Derfor er det (også) vigtigt.

Kig lidt på os her: www.oxeogco.dk ... jeg ved jo ikke om vi måske har det, du leder efter :-)

Held og lykke ...

P.S.: Husk også, når I så skal i gang med at sælge: Den, der vil det hele ... får ingenting. Den, der fokuserer, vokser

Mvh

Henrik Oxe - 2218 1220

Fra Amsterdam
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 9
Fra  YourSales Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel, Jannich, og Henrik,

I har jo alle ret.

Mikkel kan sagtens få sicces samtidig med at Jannich har ret i det med at skrive specifikt, hvad han har brug for og Henrik får ret i, at der kræves forståelse af og evner til at arbejde i de forskellige brancher.

I øvrigt er jeg særdeles uenig i, at netværket er vigtigt. Typisk er sælgeres netværk snart sagt intet værd, når der skal sælges. En sælger med et stort netværk er færdig med at tage fat i sine kontakter efter en uge - måske to.

Derefter kommer det til at hande om evnen til at netværke og om det salgsfaglige.

Det skal nævnes, at min erfaring udelukkende kommer fra salg af computer software, computer hardware og relaterede services. Nåja, og så YourSales outsourcede salgsservices over hele jorden (med opgaver netop nu i Nord- og Sydamerika, forskellige lande i Europa, Asien og Australien). ;)

Hilsen Jakob - +31646233271

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)