Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback nr. 2 | webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at modtaget feedback fra kompetente Amino-mennesker har jeg fået rettet en masse (næsten alle) ting.

Så nu kunne jeg godt tænke mig lidt feedback igen.

www.mundfrisk.dk

shop der sælger kompatible børstehoveder til Oral B og Philips Sonicare.

Alle forslag / feedback modtages med taknemlighed.

På forhånd tak

Brian

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

I en af top reklamerne står der pk.4 stk fra 39.20, det kan godt være lidt forvirende at forstå :)  

Vh

Tim

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Brian

Når noget er "mund frisk" tænker jeg netop det er lidt som "dag gammel".. Nå måske det bare er mig.

Der er noget med farvevalget der godt kunne være bedre. Den blå er lidt Ryanair og den røde ligner det gamle Biva..

Til din fordel er det dog i retningen af "tilbud" og "discount" - uden at være helt tilbudsgul.

Logoer fra Philips og Oral B på forsiden vil hjælpe på troværdigheden. Samtidig kan det være smart at kunne klikke på det korrekte logo
Jeg kan faktisk ikke lige huske hvilket mærke min børste er, måske et logo ville hjælpe.

Nå det blev mest kritik, jeg håber det er brugbart for dig.

VH Jonathan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim Ulrichsen:

Hej

I en af top reklamerne står der pk.4 stk fra 39.20, det kan godt være lidt forvirende at forstå :)  

Vh

Tim

Hej Tim,

tak for respons. Kan du fortælle mig hvordan/hvorfor du opfatter det forvirrende?

dbh.

Brian

Fra frederiksberg
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 136
Fra  kropfortalt.dk Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Som nævnt i anden kommentar er jeg helt enig i, at den blå hidsige farve, og den røde markerede kant oven i den hvide baggrund giver lidt forvirring.

Men synes helt klart, at din opsætning af varer og oplysninger mm er let tilgængelige :)

God dag Brian!

www.kropfortalt.dk | Et kropsprojekt : foredrag / workshops / forløb

2500,- nov-dec 2019 | kroppen er nøglen til succes

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor være online på en chat når du ikke svarer? 
Fik denne besked: "We apologize for keeping you waiting. Our operators are busy at the moment, please leave us a message with your email address and we'll get back to you shortly." 
Ikke holdbart. Der var jeg, som kunde smuttet med det samme. 
Derudover er jeg enig i, at farverne er afskyelige. 
Synes der er aaaalt for meget produkttekst. Godt for SEO, men skidt for den besøgende. Ingen tider læser det, når det ser så udoverskueligt ud. Anvend evt. nogle underkategorier, som "Anvendelse", "Rengøring" Etc. 

God aften :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan:

Hej Brian

Når noget er "mund frisk" tænker jeg netop det er lidt som "dag gammel".. Nå måske det bare er mig.

Der er noget med farvevalget der godt kunne være bedre. Den blå er lidt Ryanair og den røde ligner det gamle Biva..

Til din fordel er det dog i retningen af "tilbud" og "discount" - uden at være helt tilbudsgul.

Logoer fra Philips og Oral B på forsiden vil hjælpe på troværdigheden. Samtidig kan det være smart at kunne klikke på det korrekte logo. 
Jeg kan faktisk ikke lige huske hvilket mærke min børste er, måske et logo ville hjælpe.

Nå det blev mest kritik, jeg håber det er brugbart for dig.

VH Jonathan

Hej Jonathan,

mange tak for dit indlæg.

Kan sagtens se den gode idé med logo´erne, men da det jo er kompatible og ikke originale børster, der sælges, tror jeg bestemt ikke jeg vil slippe godt afsted med at bruge logoerne.

Og du er ikke den eneste mht. farverne, så må nok "bøje nakken" og arbejde med dette..

Igen tak fordi du tog dig tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MadsAAA:

Hvorfor være online på en chat når du ikke svarer? 
Fik denne besked: "We apologize for keeping you waiting. Our operators are busy at the moment, please leave us a message with your email address and we'll get back to you shortly." 
Ikke holdbart. Der var jeg, som kunde smuttet med det samme. 
Derudover er jeg enig i, at farverne er afskyelige. 
Synes der er aaaalt for meget produkttekst. Godt for SEO, men skidt for den besøgende. Ingen tider læser det, når det ser så udoverskueligt ud. Anvend evt. nogle underkategorier, som "Anvendelse", "Rengøring" Etc. 

God aften :) 

Helt enig mht. chatten. Havde glemt at logge af om aftenen/natten. Ikke godt nok - tak for din "reprimande" :-)

Og åbenbart kun mig, der kan lide farverne - så dem vil jeg bestemt ændre.

Tak fordi du gad at bruge tid på indlæg Yes

dbh.

Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen grund til at spørge efter råd, hvis man alligevel ikke vil bruge dem.

Så jeg har naturligvis ændret flere ting ved www.mundfrisk.dk ud fra de fine indlæg jeg har modtaget.

Nu her til sidst farverne, hvor jeg fandt ud af, at jeg var helt alene om at synes om første udkast!

Hvad synes I om siden nu? Og eventuelle andre forslag til farvevalg er meget velkomne.

På forhånd tak

dbh.

Brian

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige efter et hurtigt kig:

- Slideren er alt for vild, lav noget mere simpel med mange færre produkter på

- Bryder mig ikke om dit logo, synes det virker utroværdigt

- Lav din footer om til fuld bredde

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)