Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 15
Indlæg ialt: 5
Fra  WeTalkMarketing Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Vi er et team bestående af universitetsstuderende, som har oprettet en virksomhed, som hjælper nystartede eller nye virksomheder med markedsføring, markedsanalyse og konceptudvikling. 

Vi ønsker feedback på vores hjemmesidehttp://wetalkmarketing.dk/

Giv gerne både ris og ros; specielt konstruktiv kritik er kærkommen. 

Hvis der er nogen, som ønsker at kontakte os angående et samarbejde, så send en mail til mb@wetalkmarketing.dk og vi vil kontakte jer hurtigst muligt. 

Mvh WeTalkMarketing. 

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej WeTalkMarketing,

Jeg må sgu være ærlig og sige at jeg ikke er helt vild med jeres hjemmeside, ret kedelig. Og selvom den nok ikke er outdated så synes jeg lidt den ser sådan ud:)
Kan heller ikke finde et link til jeres Facebook-side, eller kontakt.

Hvis det er i skal have hjælp til hjemmeside / - Facebook-side.

Så skriver i bare til mat@timothymedia.com Og så laver vi noget kvalitet til jer, som også er super lækkert og har en masse moderne træk.

(billigt)

mvh Matias

Tilmeldt 3. Dec 15
Indlæg ialt: 5
Fra  WeTalkMarketing Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias, 

Mange tak for dit ærlige svar. 

Grunden til, at vi ikke har noget link til Facebook er, at vi ikke har en Facebook-side. 

Kontakten forsvandt i en opdatering af menuen. Den er tilføjet igen. 

Mange tak for tilbuddet, men vi vil gerne lave det selv. 

Mvh Morten fra WeTalkMarketing

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har et par forslag til jeres side:

1) Mere tekst - Det er vigtigt med massere af tekst, der forklarer hvad i laver, både for jeres kunder og for google.

2) Billeder - Siden er lidt tom, nogle billeder hist og her ville være rart for øjet. Det behøver ikke være billeder med relevans, men stemningsbilleder kan også hjælpe med at dele siden lidt op i sektioner eller skabe lidt liv. Jeg bruger selv billeder herfra når jeg skal bruge stemningsbilleder: https://unsplash.com/

3) Referencer - Jeg tror i vil få langt nemmere ved at lokke nye kunder til, hvis i viser noget af det i har lavet. Også selvom det "bare" er en skoleopgave, kan der sagtens findes noget indhold man kan vise frem :)

4) Om os - Læg nogle pæne billeder af jer selv op, det giver kunden et meget bedre billede af hvem i er, og om i udstråler professionaltiet.

5) Kontakt - Læg gerne jeres adresse på. Nogle kunder vil gerne snakke med jer personligt, og det gør det lidt nemmere for dem at vide hvor i befinder jer :)

Lige hvad jeg har af førstehåndsindtryk, håber i kan bruge det til noget :)

Tilmeldt 3. Dec 15
Indlæg ialt: 5
Fra  WeTalkMarketing Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick, 

Mange tak for den konstruktive kritik. Du har ret i alle fem punkter, og det er helt sikkert noget, vi vil arbejde hen imod. 

Feedbacken kan helt sikkert bruges. 

Ha' en god weekend. 

Mvh Morten WeTalkMarketing 

Fra frederiksberg
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 136
Fra  kropfortalt.dk Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej WeTalkMarketing!

Jeg synes i har fat i noget med jeres hjemmeside, og lækkert logo/overskrift., men

Det er lidt ærgerligt, at teksten på forside er lidt opsat - som var det et word dokument, hvis i forstår, hvad jeg mener ?

Der synes jeg, det ville være herligt med lidt guf for øjnene, hvor det er sat lækkert op uden streger under tekst osv.

Ellers dejlig menu knap og god oversigt.

God weekend til jer, og god julemåned!

www.kropfortalt.dk | Et kropsprojekt : foredrag / workshops / forløb

2500,- nov-dec 2019 | kroppen er nøglen til succes

Fra Varde
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej WetalkMarketing!

I er kommet i gang og det er en start, i er derude og folk kan så småt begynde at finde jer!
Dog synes jeg ligesom de forgående har skrevet at der mangler nogle ting her og der!

Lidt mere tekst, uddyb lidt mere hvad i står for og hvad i laver. Derudover kunne det også være lækkert med nogle billeder, af jer og måske bare nogle billeder i en slider som pyt, det giver siden lidt mere helhed på en måde..

Ellers godt arbejde, og knokle på! så skal det nok komme :)

mvh

Tilmeldt 3. Dec 15
Indlæg ialt: 5
Fra  WeTalkMarketing Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil, 

Mange tak for de positive ord. 

Du har fuldstændig ret i, at som tidligere nævnt, at vores hjemmeside er mangelfuld og der skal tilføjes en del. 

Ha' en god weekend. 

Mvh Morten WeTalkMarketing

Tilmeldt 3. Dec 15
Indlæg ialt: 5
Fra  WeTalkMarketing Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon, 

Du har uden tvivl ret; dette er også noget, som vi selv har snakket en del om. 

Vi ønsker også dig en god weekend og glædelig jul.

Mvh Morten WeTalkMarketing

Fra Nyborg
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 52
Fra  PureStyle Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Konceptet er rigtigt godt. Men umiddelbart synes jeg siden er lidt kedelig. Måske kunne i lægge lidt fotos ind og lidt flere farver. Endvidere er der en del stavefejl, så i skal nok lige læse korrektur en ekstra gang eller få en hel anden til det. 

Sæt et billede af jer selv på siden. Hvor mange er i? Hvem er i? Og hvad hedder i? Alt sådan noget vil fremtidige kunder gerne vide, og viser troværdighed og professionalisme. 

Held og lykke med projektet 

PureStyle - Eksklusivt badeværelsestilbehør og lækre tekstiler.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)