Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magi med konverteringsrate

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften kære iværksættere,

Jeg sidder her med en webshop, og leger lidt med den - specielt vores konverteringsrate. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at den er ret dårlig. Ordrene er bestemt begyndt at stige på det sidste, men vi ligger og lejer lidt med vores konvertering.

Lad mig tage i dag - bare, så vi har noget at arbejde med:

1.68% har tilføjet til kurven - 0.67% har gået til kassen - 0.60% har placeret en ordre

Her er hvad jeg umiddelbart kan konkludere: Af hvor mange der kommer til kassen, er det også størstedelen der rent faktisk ligger en ordre. Derfor, vil jeg umiddelbart konstatere, at det ikke er noget galt med vores checkout-flow eller leveringsprisen. Jeg er faktisk tilfreds med, at kun 7% af folk der rammer checkout falder fra - jeg synes umiddelbart, at det lyder fint.

Mit problem ligger i, at vi også har folk der tilføjer til kurven, men slet ikke rammer checkout? Hvad tænker I, evt. kunne hjælpe os på rette vej?

Siden vi snakker om: dfordesign.dk

Jeg glæder mig super meget til at høre fra jer alle. Alle svar er jeg super taknemmelig for!

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved nærmere kig på statistikker, kan jeg se, at 7% af vores visninger er fra USA og med sikkerhed fra botter. Det har naturligvis en del at sige på konverteringsraten.

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 807
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Timothy Odwyer:
Ved nærmere kig på statistikker, kan jeg se, at 7% af vores visninger er fra USA og med sikkerhed fra botter. Det har naturligvis en del at sige på konverteringsraten.
Har du også renset for referral spam? Det har jeg en del af, og har ikke fundet en god måde at filtrere det fra

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg vil stærkt anbefale hotjar.com - det er nok den bedste tryllestav du kan bruge til, at finde ud af hvor udtjekningen fejler.

Prøv evt. også med noget splittest, her kan Optimizely eller VWO være rigtig gode! :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)