Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leverandør til mobil tilbehør søges til shop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Amino jeg sidder og overvejer at starte en webshop op med mål om at sælge mobil tilbehør, (lader, covers, beskyttelse film) alt inden for mobil og computer tilbehør.. så jeg søger nogle gode og pålidelige leverandør til dette. kan i anbefale nogle..?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Med alt respekt for din ide så er der bare virkelig mange webshop inde for det område og priserne er presset i bund. Men Google alibaba for der kan du købe sådan ting direkte fra Kina. Husk du skal import registeres for at kunne det og der skal betales told

Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

ja så kan jeg godt se at det bliver lidt stramt at sælge det til en god pris med fortjeneste.

formålet med det er også at tage på markederne med produkterne og sælge der. men der skal jeg have lidt mere end bare mobiltilbehør med for at have lidt forskelligt... parfumer kunne være perfekt, men tror det er svært at få fat på når men kun vil have ægte parfumer..

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er dit budget Daniel?

På Alibaba osv. er der som oftest en minimum moq på flere hundrede.. Du får ikke et særligt bredt varesortiment den vej medmindre du altså har tænkt dig at smide rigtig rigtig mange penge i det. :-)

Jeppe

Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Oct 15
Indlæg ialt: 15
Fra  TechRun Danmark Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en PM Daniel :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)