Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykkedesigner søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Jeg er en kvinde på 45 år med roden fra asien.  Jeg har arbejdet indenfor smykker branchen knap 10 år som Produktionchef for to kendte danske mærker. Begge kører rigtigt godt og er glad for produktion i østen som jeg har sat op for dem.

Jeg er i gang med at starte mit eget firma, og søger derfor en samarbejdepartner som er smykke designer.  Jeg står for alt produktion og logistisk, hvor du skal stå for: design af kollektion samt PR / Marketing opgaver.

Jeg forventer at du bor i København eller tæt på København og har minimum 3 år arbejde som smykkerdesigner, skarp sans for visuel og stærk kreativt samt have praktisk erfaring med grafisk arbejde. Jeg er også åben for samarbejde med designer som er i gang, men ikke kan komme videre pga der mangler resourcer indenfor produktion og logistisk. 

Som sagt, har jeg arbejdet indenfor branchen knap 10 år og har derfor en del erfaring om, hvordan vores koncept skal være. Udover det har jeg også god kontakt til producenter i østen med god håndværk og dygtige guldsmede. 

Personlig er jeg meget struktureret, god til at planlægge og er vant til at arbejde med mange kollektion om året. 

Kontakt mig venligst hvis du er interesseret, så kan vi mødes og afstemme vores forventninger.

Mvh,

Pham

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pham

Du kan prøve at kontakte Sara her: http://www.aristelladesign.dk/

Hun laver personlige unika-smykker til folk - men det kan være hun vil arbejde sammen med dig.

Du må fortælle hende hvor du har fået hendes hjemmeside fra - og så hilse fra mig Smile

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 5. Dec 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

davidchristensen:

Hej Pham

Du kan prøve at kontakte Sara her: http://www.aristelladesign.dk/

Hun laver personlige unika-smykker til folk - men det kan være hun vil arbejde sammen med dig.

Du må fortælle hende hvor du har fået hendes hjemmeside fra - og så hilse fra mig Smile

Mvh David

-

Mange tak skal du have :-) 

Mvh

Pham

Tilmeldt 10. Jul 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pham,

Jeg hører gerne om jeres nye brand. Vi distribuerer armbånd til Ca. 40 butikker i Polen og ledet efter nye brands/designs i 50/100 DKK retail pris.

Med venlig hilsen,

Jacob Jensen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)