Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad betyder "at profilere"?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder med en erhvervsopgave, som går ud på, at jeg skal skabe en ny afdeling indenfor en virksomhed, som tilbyder udenlandske turister rabatter på museer og andre aktiviteter i København. Den nye afdeling skal have fokus på de unge turister mellem 20-30 år. Afdelingen skal tilbyde rabatter og fri adgang til forskellige barer/diskoteker og festivaler i Københavnsområdet. (Det opnås ved køb af et medlemskort)

Jeg får stillet spørgsmålet: Hvordan vil i profilere jer?

Har det noget at gøre med hvad man står inde for? Hvad man tilbyder kunderne? Eller er det f.eks. en facebook-side, hjemmeside man skal komme ind på?

Håber at nogle kan hjælpe mig :)

Mvh.

Alexander

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok heller ikke et særlig konkret spørgsmåll! Men det må vel være hvordan de kan differentiere sig. Om det så er hvordan produktet skal differentieres eller hvordan markedsføringen skal skille sig ud må I måske selv om?

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kender allerede din målgruppe. Så kunne det være at finde ud af hvordan man vil positionere sig i markedet. Evt. en strategi for hvordan man vil skabe opmærksomheden. Man kan jo have nogle aktiviteter som f.eks. debat indlæg, artikler, fortælle om afdelingens aktiviteter, reklamer,

Alti i alt - hvordan vil virksomheden skabe opmærksomhed om sit brand/ide.  Hvordan og hvad vil I slå på (hvad vil I gerne komme ud med / hvordan vil I gerne opfattes)

Her kan du se hvordan Bakken vil profilere sig:

http://markedsforing.dk/artikler/vis/artikel/bakken-vil-profilere-sig-paa-historien

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)