Jeg er ved at være godt gal i skralden over MobilePay online. Jeg bruger WP og Woo samt QuickPay - og jeg tilbyder MP som betalingsmåde. Første gang en MP-bruger skal bruge sit kort til at handle online med, skal vedkommende verificere sig i appen med NemID. 80% af dem, der har forsøgt at betale med MP i min lille webshop har ikke været verificeret. Betalingsvinduet (som er styret af Danske Bank) kan ud fra deres telefonnummer se, at de ikke er verificeret. Den skriver så i betalingsvinduet, hvad de skal gøre for at verificere sig, hvorefter de bliver bedt om at klikke "Afslut" i vinduet. Så sker der desværre bare det, at kunden ryger tilbage til min shop, hvor kurven er blevet tømt og der kommer en tekst med, at ordren er annulleret. Sådan en kunde dropper selvfølgelig at købe hos mig, for det er en ringe løsning. Jeg har haft fat i QuickPay, der mener, det er Danske Banks betalingsvindue, der er noget galt med. Jeg afventer stadig svar fra Danske Bank. Jeg har også kontaktet ham, der har lavet plugin til QuickPay <> Woo, men han virker ikke til at være af den overbevisning, at det er i plugin-delen, der er fejl. Jeg overvejer helt seriøst at afmelde muligheden for MobilePay, for det der skulle være en fordel ift. konkurrenterne (og som koster ekstra pr. måned for mig), det ender med at skræmme kunderne væk. Er der andre, der har haft lignende problemer? |
Kan det passe at der findes et dansk forum for Woo - hvis ja så prøv der. Der kunne jo være andre ligesindede - just a thought -