Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mailadresse(r) og betaling?!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Ville I betale et symbolsk beløb i størrelsesordenen 15-20,- pr. Mdr. For en mailadresse? Vi taler ikke gmail, hotmail eller lign., men en personificeret mailadresse?

På forhånd tak derude :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback.
Det orker Hr. Og Fru Danmark ikke at sætte sig ind i. Og desuden er det de domæner og dermed potentielle mailadresser, jeg råder over, der gør mit projekt interessant.

Fra Slagelse
Tilmeldt 8. Jul 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Interessent spørgsmål. Jeg tror dog hverken mine forældre eller svigerforældre ville give penge for en mailadresse (Hr. og Fru. Danmark). Selv med virkelig specielle domænenavne, tror jeg det bliver svært at gøre attraktivt for en generation, som ikke interesserer sig på den måde for teknologi.

Fra Korsør
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback.

Pt. Har jeg knap 300 brugere, da mine domæner er meget specielle. Jeg har spurgt mine brugere hvordan de ville stille sig overfor en evt. Egenbetaling. Og det var ca. 50/50 for og imod. Jeg har brugere i alderen 18-72.
Mit mål for 2016 er at få over 1000 brugere, men gør jeg det, så bliver det en ret bekostelig affære for mig, derfor spørgsmålet om betaling.

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil faktisk gerne.

Jeg har i mange år benyttet gmail til mine private emailadresser, men er netop flyttet til fastmail.com selvom de faktisk tilbyder lidt dårligere funktioner rent user expericence-mæssigt end Google tilbyder hos gmail. Til gengæld er der langt større teknisk frihed til at opsætte dine emailadresser som du har lyst til hos fastmail.com

Jeg bevægede mig væk fra gmail af følgende grunde:

- Jeg ønsker ikke at min emailadresse skal være låst fast hos Google
- Jeg kunne få en væsentlig nemmere emailadresse hos fastmail
- Der er ingen tekniske begrænsninger

Jeg husker ikke lige prisen i hovedet, men omkring 40$/året.

Venligst,
Kenneth

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra Korsør
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback.

Dvs. Din mail slutter med @fastmail.com?
Hvis prisen er 40 USD så svarer det til 22-23 DKK, så er mine 15-20,- ikke helt skudt ved siden af. Hvor meget plads har du hos fastmail?

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

På fastmail.com kan du vælge mellem en række domæner som endelse, men jeg har personligt valgt fastmail.com

Jeg mener at have 15 gigabyte som er rigeligt til mig. De har både større og mindre pakker man kan vælge, alt efter ønsker til funktionerne.

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rebo

For st sige det lige ud. vi er kommer over den tid hvor man betaler for at få en email. Man kan som private få domain og et års hosting for så billiget at du som person ikke kan lave sammen løsning ved minder du får en stor gruppe mennesker til at takker ja tak.

Da jeg i sin tid kørte med gratis mail konto som vider sender til din egen mail og 5 kr for en pop3 konto med 500 mb så fik jeg ingen der ville så det giver bare et klart bille af det næste er umuligt.

så mit bud er klart lade de stor tager over her som gmail og alle de andre..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)