Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv os feedback på vores rejseportal

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anna Lopez A:

Vi har allerede fået 50 likes på en dag uden markedsføring og vil lige afvente og se. Mvh Anna



Hvor mange af dem er så venner og familie?

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Flot side Anna - tillykke med den.

Som jeg lige ser det, er det helt samme koncept som f.eks Bownty ikke ?

Hvordan vil i evt. differere jer ?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Anna Lopez A:
Hej Ib, du tager fejl😉

Wink NÅ - forklaring udbedes

Fra Hellerup
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bob,

Popup boksen er ikke en reklame, men en signup reminder til vores nyhedsmail, så vi kan sende de bedste rejsetilbud til vores kunder. Dette er essentielt for os, da vi indhenter de gode tilbud udfra hvor mange vi har tilmeldte i vores permission-database. Man kan osgå lukke den, ved at trykke på x og så vil denne ikke poppe op igen. Håber du vil kigge ind en anden gang. Mvh Anna

Fra Hellerup
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Nu søger jeg ikke hjælp til Facebook likes, men noget konstruktivt feedback fra folk herinde. Til info, så har jeg stået i spidsen for et af landet største rejse dealsites og er godt klar over, at der skal markedsføring til at promovere FB siden. Jeg vælger dog at afvente med dette og istedet have fokus på branding i form af banner annoncering. Desuden vil vi have meget fokus på samarbejde med bloggers, der vil være med til at promote vores fb side via deres egne blogs.

Lad mig endelig høre fra dig, om du har nogle indput til, hvad vi kan gøre bedre på www.takemeaway.dk

Mvh

Anna 

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna,

Her et par hurtige ting jeg har set:

 - De sociale ikoner står ikke midt i deres cirkel

 - Har i overvejet at fjerne bannerne på kategorisiderne? Tror I får folk til at scrolle længere uden de er der. Specielt på mobil er de trælse

 - Teksten i sidebaren (Gresham Carat Hotel Tyskland, Hamborg) skal have større line-height (specielt i firefox)

 - Jeres brød tekst er en helt anden font (http://www.takemeaway.dk/hotel-innerpage?id=29&type=Ferie) Måske noget der er kopieret med

 - Jeres URLs er ikke vildt gode for SEO (men ved ikke hvor meget i satser på den del, eller om det er ren mail)

 - I mangler postnummer i jeres adresse

 - Der er nogle gange indlæsningsfejl på siderne (http://awesomescreenshot.com/0cc5hii133)

Håber I kan bruge det til noget :)

Jesper

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Opdagede lige en ting mere :)

Jeres Titel og Meta Description er den samme på alle sider - det er et stort problem i forhold til google.

:)

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna,

Lad mig starte med, at jeg super godt kan lide jeres side. Jeg synes personligt det er ved at være umuligt at finde de bedste rejser med alle de dealsites der efterhånden forhandler dem. 

Jeg synes, at det er super at I har lavet et dealsite over dealsites. ;-)

Jeg har faktisk lige et enkelt spørgsmål - måske lidt irrelevant, men jeg er nysgerrig:

Hvordan tjener I penge? Er det ren affiliate? :)

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra Hellerup
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Her et par hurtige ting jeg har set:

-        De sociale ikoner står ikke midt i deres cirkel.

Dem er vi i gang med at få ændret.

-        Har i overvejet at fjerne bannerne på kategorisiderne? Tror I får folk til at scrolle længere uden de er der. Specielt på mobil er de trælse.

Ja, vi har overvejet at få banneret mindre i mobilversion

-        Teksten i sidebaren (Gresham Carat Hotel Tyskland, Hamborg) skal have større line-height (specielt i firefox)

-        Jeres brød tekst er en helt anden font (http://www.takemeaway.dk/hotel-innerpage?id=29&type=Ferie) Måske noget der er kopieret med

De programmører der står for hjemmesiden kan ikke finde ud af at rette fejlen i Firefox browseren- meget frustrerende og vi er nu på udkig efter en anden, der kan hjælpe med dette problem.

-        Jeres URLs er ikke vildt gode for SEO (men ved ikke hvor meget i satser på den del, eller om det er ren mail)

Skal også have URL linket ændret, men vores programmører mener det vil tage lang tid at ændre.

 -     I mangler postnummer i jeres adresse

Tak, det er nu tilføjet :-)

 -    Der er nogle gange indlæsningsfejl på siderne (http://awesomescreenshot.com/0cc5hii133)

Det er samme problem, når man åbner i Firefoxr:(

-      Håber I kan bruge det til noget :)

Det kan du tro vi kan. Mange tak, Jesper:-)Yes

Mvh

Anna

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna,

Godt i kunne bruge det :)

Hvis man har adgang til koden er de 2 fejl (skrifttypen og liniehøjden) ikke nogle der vil tage ret lang tid at rette.

Hvis du vil have at jeg tager et kig på det, er du velkommen til at sende en PB

Jesper

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)