Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg sælge dette

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg har altid godt kunnet tænke mig at lave min egen forretning. En dag i sofaen kom jeg på at jeg kunne lave en side og sælge strømper. Jeg ved ikke hvorfor men ligepludselig virker strømper som en god idé. Jeg ville så bare hører hvad i tænker om det, så hvis nu i synes det er en røv dårlig idé så ville det være rart at vide det. På forhånd mange tak!:)

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

God aften!


BEWARE! :P Der er allerede rimeligt mange fantastiske iværksætter der har fået den samme idé og fået stablet nærmest alle slags sokke shops op. Alt lige fra sorte sokker -> til billige hvide sokker og alt muligt imellem. Så der er hård konkurrence, lige på det marked :S Derfor hvis du gerne vil starte op, skal du nok forvente at du skal give den alt hvad den kan trække, for at lave en shop der skiller sig ud og der kan konkurrere med de andre. 

Håber det hjalp lidt ;)

Hav en fortsat god aften!

MVH

Steffan

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 05:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffan:
Alt lige fra sorte sokker -> til billige hvide sokker og alt muligt imellem. Så der er hård konkurrence

..der ud over er det min erfaring at moq på sokker er høj ! 

Du skal have fat i en strømpe fabrik, en fabrik der har maskiner til at lave strømper, som er sy maskiner der KUN laver strømper.

Lidt at tænke over. 

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)