Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gennemse ny Hjemmeside

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ændre ikke på at folk er trætte af dem.

Og selvfølgelig kan man lave en side uden cookies. Men det er klart at man ikke har så meget indsigt.
Men som skrevet; Brugervenligheden kan være det bedre, at det MÅSKE kan opveje det information, som man får via cookies.
Det ihvertfald noget som JEG syntes man bør overveje.


Måske man kan lave et plugin, der gør at man ikke skal sige ok HVER gang man besøger siden?
Jeg ved det ærligt ikke. Jeg er kun godt til det med brugerflade, og det har jeg nævnt at folk HADER cookies.
- Så HVIS de kan undgås, burde han gøre det.

ELLER gøre boksen så lille og diskret som muligt :)

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke, hvlket "kursus" andre i denne tråd har fulgt vedr. usability, men det kan ikke være et ret godt et. Jeg ser ikke en fin side. Jeg ser som det første noget skrift der står i en slider med sort skrift over en mørk baggrund, hvor jeg ikke kan læse noget, og det stjæler alt mit fokus fra logo og alt andet på siden - samt nogle mørke bokse, hvor jeg ikke opfordres til at klikke på noget som helst. Menuen er stort set usynlig. Når jeg scroller ned, ser jeg lidt mere rodet indhold, billeder der har forskellige størrelser og baggrund osv. Logoet er utydeligt - og i det hele taget er det utydeligt, om det er en webshop, jeg er landet i.

Søgefeltet står i bunden af siden, på trods af, at alle alm. webkonventioner fortæller at det skal stå øverst på siden. I footer ser jeg, at Top varer alle er det samme mærke? Ingen steder, kan jeg se, hvem der står bag siden, eller nemt finde ud af, hvad siden er, for jeg kan jo ikke købe noget, finder jeg ud af ved at klikke på en vare, der sender mig til en ny side.

Så det "lugter" lidt for meget af, at I prøver at banke en affiliate side op, som reelt ikke har nogen værdi for brugeren at lande på - som jeg ser siden nu.
Nogle fokuserer på cookies boksen - ja den er stor, enig (også alt for stor). Men det er vist indiskutabelt, om den skal være der - det har været lovkrav siden 2011. Mange vælger dog stadig at ignorere den - og jeg ville klart nedtone den og give den mindre fokus og i stedet fokusere på at formidle formålet med siden - for det er bestemt ikke klart nu.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Presta:

 Men det er vist indiskutabelt, om den skal være der - det har været lovkrav siden 2011.



Jo kun hvis man benytter cookies. Og det er dét som debatten går på, hvis du følger med.
Amino her har jo f.eks. ikke en popup-boks. - Men et lille link i bunden af siden. Og det var dét som jeg ville lidt frem til;
http://www.amino.dk/content/cookies.aspx



Da JEG skrev fin side, mentes det som generelt forhåndsindtryk, og ok visuelt look.
En brugerflade som hr og fru jensen kan forstå. - Og det kunne være meget være end det er nu.
Så skulle der kigges på detaljerne bid for bid efterhånden, så trådstarter ikke fik det hele kastet i hovedet på "en gang".



..Men det er fint. Vi andre er bare nogle klaphatte - Så du overtager bare herfra Yes



Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 03:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at konceptet er uklart. 

Siden hedder dreamfindr - dream finder. Okay, så forventer jeg nok noget med biler, urer, huse, rejser etc. Nå, det er det så ikke. Jeg drømmer ihvertfald ikke om champagne eller spiritus. 

Okay, så kan jeg sammenligne priser på eksklusive varer, siger grafikken midt på siden. Men det eneste jeg kan sammenligne priser på, er champagne og spiritus. Igen forventer jeg nok lidt flere produkttyper...

Det virker som om meningen var at siden skulle have andet, eller mere indhold, men det er ikke lige kommet med. Og så virker domæne og drømmesøgning forkert ift. hvad det er siden kan, ihvertfald p.t.

Hvis det er en side hvor man kan sammenligne priser på champagne og spiritus, så ville jeg nok finde et andet domæne, og skære drømmesøgningen fra. 

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 06:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik slettet alt jeg havde skrevet ved en fejl.

Har anmodet om at få denne post slettet.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Bendiksen | DEBEO.dk:
Det ændre ikke på...

Igen mange tak, begge to!

Vi vil helt sikkert snakke omkring vores muligheder for forbedring af brugen og visning af cookie-boxen.

Vi kommer desværre ikke uden om brugen af cookies, men at boksen skal være mindre vil helt vi helt sikkert overveje.

- Vores tanke var at flere overser de små bokse og netop der oplever at boksen kører på alle sider, da de ikke får klikket accepteret til at startet med. Min egen tanke var at de ikke kunne undgå at se boksen ved første besøg og dermed kom af med den.

,men det bliver lige genovervejet!

Tak for jeres tid!

Mvh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Carsen,

Carsten Jacobsen:
Jeg synes at konceptet er uklart. 

Kan godt følge dig. Vi vil helt sikkert gøre mere fokus på at siden er helt ny og at der med tiden kommer mange flere kategorier.

Lige nu har vi kun 1 kategori (drikke), men for at siden ikke ser tom ud har vi spredt denne kategori ud, så siden fik indhold.

Carsten Jacobsen:
noget med biler, urer, huse, rejser

Det kommer der helt sikkert :)

- igen mange tak for din tid!

Mvh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan, 

I sær med jeres produkt er det vigtigt at have en facebook-side, og prøve at få lidt markedsføring ud den vej. Nu kan jeg ikke lige finde et link til det på jeres hjemmeside, men jeg vil med glæde lave en til jer.
Altså opsætte en virksomhedsside 
Med grafik
Målgruppe opsætning 
guids
Kampagneideer osv....

Hit me up på mat@timothymedia.com hvis det var noget!

Ellers en super lækker ide, og siden ser også helt fin ud!
Mvh Matias

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Presta:
sort skrift over en mørk baggrund,

Okay super fedt, vil vi klart se på.

Presta:
om det er en webshop, jeg er landet i.

Okay det ønsker vi bestemt ikke, så super fedt at du syntes det - så kan vi nå at ændre det!

Presta:
varer alle er det samme mærke?

Vi kan desværre ikke styre at top varerne kommer fra samme mærke. Det er sorteret efter de mest sete, men kan godt se at vi skal have "åbnet" for hele teksten til produkterne, så man kan se at det ikke er samme vare.

Presta:
for jeg kan jo ikke købe noget

Nej, vi er en prissammenligningside, men som du også siger - er det ikke gjordt klart nok. Det skal vi helt sikkert have kigget på!

Presta:
ikke har nogen værdi for brugeren

Det er vi selvfølgelig kede af at høre du føler, men vi håber på, via de enkelte forbedringer, at kunne forbedre dette.

Presta:
jeg ville klart nedtone den og give den mindre fokus

Okay, det gør vi helt klart. 

Tusinde tak for din tid til virkeligt at gå siden igennem. Det er præcis sådanne feedbacks der er lækre og få, da det giver meget og gå videre med.

Mvh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Matias:
er det vigtigt at have en facebook-side

Tusinde tak for din tid!

Vi har en facebook side, men indtil hjemmesiden er klar vil vi ikke køre markedsføring.

Vi vil helt sikkert have dig i hovedet til når vi engang går i gang med markedsføring.

Matias:
Nu kan jeg ikke lige finde et link

Fedt, det havde vi glemt!

Super og igen tusinde tak!

Mvh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)