Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i? Nyt firma, Første hjemmeside Kritik søges :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi er et nystartet firma NytMøbel IVS, og helt nye her på dette fantastiske forum.

Vi er startet helt fra bunden, og er ved at have vores webshop oppe at køre. 

Jeg står for alt :-) deriblandt at lave webshop, jeg er helt ny i dette fag, og har ingen erfaring i hverken computer eller at sælge via nettet.

Jeg vil blive meget glad og taknemlig hvis nogen af jer har tid og lyst til at kigge lidt på webshoppen og komme med kritik og råd.

Denne tråd er ikke bare en reklametråd. Jeg søger virkelig råd og kritik.

www.nytmøbel.dk

Glædelig Jul & godt Nytår til jer alle :-)

Med venlig hilsen

Esben Anker Skytte

Tilmeldt 29. Dec 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Firstfloorprojects Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben

Jeg synes overordnet det ser fint ud.

Jeg har dog et par spørgsmål til nogen af dine produkter. Er det okay jeg skriver til dig i en pm ?

Mvh Daniel 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Esben

Hvis du er ny ud i det her så "Godt Gået" !

Selve shoppen vil jeg ikke sige så meget til, det er jeg sikker på at der er mange andre der gerne vil hjælpe med.

Derimod tænker jeg at hvis du er ny ud i web-handel, så bør du - ihvertfald på dette marked - finde dig en dygtig sparringspartner som kan hjælpe dig med Markedsføring, SEO osv - du er på vej ind på et marked med en ikke helt ringe konkurrence, og at få succes her kræver mere end bare det at have shoppen oppe at køre.

Du er også på vej ind et sted hvor der er rigtigt mange der gerne vil sælge dig lige netop deres ydelser, det gælder både selve opsætningen/udbygningn af shoppen, SEO arbejdet osv, så det kan være svært at bevarer overblikket, så hvis du kender en der har prøvet det her før som du kan få til at hjælpe dig, så tror jeg det vil være en fordel.

Jeg vil selvfølgelig også gerne sælge dig lidt hjælp og sparring - der er jeg jo ikke anderledes end alle andre Wink

Anyway, Tillykke med den

God Jul

//Morten

Tilmeldt 17. Dec 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. det må du ihvertfald :-)

Tilmeldt 17. Dec 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har allieret mig med et firma indenfor seo, Tercet i herning. De kommer umildbart til at stå for hvilken strardegi der skal lægges på nettet, hvor jeg selv er igang med at oprette erhverskunder i den virkelige verden :-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 18. Dec 15
Indlæg ialt: 12
Fra  MiniMarketing Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser super dejligt ud, og ikke mindst priserne er fornuftige!

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med "biksen".

Umiddelbart fine møbler og tilbehør.

Der står "nyhed" ved samtlige af de produkter jeg har set på - fjern det. Er butikken ny, er produkterne det også, så det er overflødigt.

Få nogen til at gennemgå dine tekster for småfejl. 

Tilmeldt 17. Dec 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyhed er fjernet. Sidder løbende og retter tekster. Der skal laves bedre beskrivelser til alle produkter. Men det er en langvarig i proces som i nok ved :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig elegant og brugervenlig hjemmeside. Godt gået! (Tror dog i skal revurdere brugen af et møbel i jeres logo som replacement af "M")

Nu ved jeg ikke helt hvordan jeres logistik hænger sammen. Men noget der falder mig i øjnene, er at man ikke kan se lagerstatus på de forskellige produkter.

Hvis vi tager et eksempel som Ide.dk (idemøbler). Deres største kundekritik var lige netop leveringstiden. Kunden blev ikke gjort klart om produktet var på lager eller ej. (det har de dog fået fikset på deres nye hjemmeside).

Så at det er illustreret at varen er på lager motivere køberne til at handle. Samt fjerner den dårlige oplevelse hvis levering pludseligt er længere end forventet.

Ønsker jer held og lykke med den nye side :)

DBH
Niklas E. Rasmussen
www.typers.dk

Tilmeldt 17. Dec 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres respons, vi har alt på lager, og det skal vi nok gøre mere ud af at fortælle kunden. Mange tak, det er super kritik i kommer med :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)