Selve shoppen vil jeg ikke sige så meget til, det er jeg sikker på at der er mange andre der gerne vil hjælpe med.
Derimod tænker jeg at hvis du er ny ud i web-handel, så bør du - ihvertfald på dette marked - finde dig en dygtig sparringspartner som kan hjælpe dig med Markedsføring, SEO osv - du er på vej ind på et marked med en ikke helt ringe konkurrence, og at få succes her kræver mere end bare det at have shoppen oppe at køre.
Du er også på vej ind et sted hvor der er rigtigt mange der gerne vil sælge dig lige netop deres ydelser, det gælder både selve opsætningen/udbygningn af shoppen, SEO arbejdet osv, så det kan være svært at bevarer overblikket, så hvis du kender en der har prøvet det her før som du kan få til at hjælpe dig, så tror jeg det vil være en fordel.
Jeg vil selvfølgelig også gerne sælge dig lidt hjælp og sparring - der er jeg jo ikke anderledes end alle andre
Jeg har allieret mig med et firma indenfor seo, Tercet i herning. De kommer umildbart til at stå for hvilken strardegi der skal lægges på nettet, hvor jeg selv er igang med at oprette erhverskunder i den virkelige verden :-)
Nyhed er fjernet. Sidder løbende og retter tekster. Der skal laves bedre beskrivelser til alle produkter. Men det er en langvarig i proces som i nok ved :-)
Rigtig elegant og brugervenlig hjemmeside. Godt gået! (Tror dog i skal revurdere brugen af et møbel i jeres logo som replacement af "M")
Nu ved jeg ikke helt hvordan jeres logistik hænger sammen. Men noget der falder mig i øjnene, er at man ikke kan se lagerstatus på de forskellige produkter.
Hvis vi tager et eksempel som Ide.dk (idemøbler). Deres største kundekritik var lige netop leveringstiden. Kunden blev ikke gjort klart om produktet var på lager eller ej. (det har de dog fået fikset på deres nye hjemmeside).
Så at det er illustreret at varen er på lager motivere køberne til at handle. Samt fjerner den dårlige oplevelse hvis levering pludseligt er længere end forventet.
Mange tak for jeres respons, vi har alt på lager, og det skal vi nok gøre mere ud af at fortælle kunden. Mange tak, det er super kritik i kommer med :-)