Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sparring - Gerne med teknisk knowhow omkring gps tracking

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit hemmelighedskræmmeri gør dig selv en bjørnetjeneste, se de to videoer her fra Martin's hånd:

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jyden-Morten:
Kan du give en anbefaling på en gps? Eller er det her taxametret begynder at tælle?

Undskyld jeg bliver lidt flabet ... men er du tungnem? Hvordan skal jeg kunne anbefale dig et stykke OEM Hardware når du ikke gider fortælle mig hvad du skal bruge?

Du går vel heller ikke ind til en ejendomsmægler og siger "Jeg skal bruge et hus!" og så forventer at han læser dine tanker og sælger dig dit drømmehus til spotpris i første forsøg? Nej vel ...

Det at bygge en virksomhed, og et produkt, er en meget større opgave end bare at købe et hus ... There's no one-size-fits-all answers!

Fra Lendum Nær Hjørring
Tilmeldt 18. Dec 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel helt ærlig.

Du spørger ind til selve den app vi vil udvikle, mens jeg spørger til hardware.

Hvis vi lavede en tilføjelse i den app med indbygget lommeregner, social media m.m. Så har det vel næppe noget med den funktion selve hardwaren har i forhold til gps trackeren. Min pointe er, at de oplysninger ikke har relevans for at besvare mine spørgsmål.

Dine spørgsmål til den app bliver ikke besvaret her i et åbent forum, bjørnetjeneste eller ej.

Det kan være at jeg formulerer mig dårligt her, hvis det er tilfældet, så beklager jeg.

Med det sagt, så skal du igen have et stort tak. Jeg er blevet væsentlig klogere på, hvad jeg skal gå efter. 

Mvh.

Morten

Fra Lendum Nær Hjørring
Tilmeldt 18. Dec 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg er ikke tungnem.

Det var så her vi stoppede. Tak for din hjælp hertil, du behøver ikke deltage yderligere.

Mvh

Morten

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jyden-Morten:

Nej jeg er ikke tungnem.

Det var så her vi stoppede. Tak for din hjælp hertil, du behøver ikke deltage yderligere.

Mvh

Morten

Det er heldigvis ikke dig der bestemmer det ... det er netop hele fordelen ved et åbent forum, og jo din reaktion på mine kritiske spørgsmål viser jo med al klarhed at du ér tungnem. Du har lige set begge Martin's videoer og alligevel bilder du dig selv ind at din ide er så unik at den skal holdes hemmeligt for enhver pris ... uanset om den pris så bliver at dit projekt aldrig realiseres.

Fra Lendum Nær Hjørring
Tilmeldt 18. Dec 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har dog en spøjs reaktion på, at jeg ikke vil svare dig. Big Smile

Mon nu ikke, at vi ender med et slut produkt alligevel. Du har ledt mig godt på vej - Tak igen, og heldigvis er du ikke eneste kilde til information

Nå jeg vil finde min seng.

God nat

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jyden-Morten:
Min pointe er, at de oplysninger ikke har relevans for at besvare mine spørgsmål.

Stop dig selv. Han beder dig jo ikke om informationer omkring en lommeregner. Hvis du vil have folks hjælp (gratis), så har du bare af at levere den fornødne info. Alt i din app, der omhandler lokation er relevant for det her spørgsmål.

Eksempel:

Der er ingen der ved hvor præcis eller pålidelig lokations-info du har brug for - for vi ved ikke hvad du helt konkret skal bruge det til.

GPS signalet er helt ekstremt svagt og udstyret er følsomt overfor varme. Jeg kan ikke forestille mig, at motorrummet (metal-kasse) er et godt sted at placere en GPS-modtager, hvis du vil have bare nogenlunde brugbare resultater og levetid.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)