Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 02:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er en fyr på 25 år som længe har gået og drømt om, at jeg en dag ville få skabt mit eget tøjmærke og iværksætte mit eget webshop, men jeg har ikke rigtig haft tid til at tage mig sammen, da uddannelsen var første prioritet. Men nu hvor jeg er blevet færdig med studie og har masser af tid, er jeg blevet enig med mig selv om at gøre et forsøg.

Derfor søger jeg en potentiel partner derude som deler samme drøm og ambition, om at kunne skabe et unikt og bæredygtigt
forretning, og ikke mindst masser af penge!.

Hvad angår selve projektet og hvad der indebærer, ønsker jeg helst at fortælle om det over en kop kaffe på en cafe eller private beskeder.

Selv om jeg ikke er den store fan af selv at lave disse opslag, håber jeg det giver pote! :)

Eftersom det er mit første "af denne her type" opslag, må I meget gerne komme med noget konstruktivt kritik til hvordan jeg lettest finder den bedste partner.

God dag derude :)

Hasan Wd

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hassan 

Prøv eventuelt at skriv lidt om hvilken type partner du søger. Skal vedkommende have teknisk viden, have kapital, eller noget helt tredje? 

Held og lykke i din søgen :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Hej Hassan 

Prøv eventuelt at skriv lidt om hvilken type partner du søger. Skal vedkommende have teknisk viden, have kapital, eller noget helt tredje? 

Held og lykke i din søgen :) 

Og så er det altid godt at have det skrevet ned, systematiseret og visualiseret. Både for dig selv, men ikke mindst som oplæg til seriøs søgning af partner.

dbh.

Brian

Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille tilføjelse til min søgen : Erfaring eller teknisk viden betyder ikke det store for mig, da jeg besidder selv en del. Men bare du er moden anlagt og kan vise ansvar.
Der er heller ikke noget krav til at du skal bo i København, selv om det selvfølgelig er en stor fordel. 

Kapital: Da jeg har tænkt mig at starte småt, så er det ikke et krav for det hel stor budget

Engegeret i det du laver og holder hovedet højt selv om der er modstand.

Holder sig til planen der er lagt, og kan finde ud af at være en del af et team.

Skal synes det er sjovt at se pengene vokse, elske at investere og se fler bliver til mer:)

Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej simon og brian

Altid godt med noget konstruktivt indlæg

Tak for hjælpen :) 

Tilmeldt 22. Dec 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg er en knægt på 15 år og fra jylland, jeg ved ikke om man kan kalde det partner, men jeg har stor interesse for branchen.

Jeg vil meget gerne lave gratis "arbejde" med det jeg nu kan, fordi jeg synes det er så spændende.

Jeg vil i hvert fald gerne følge med i din forretning. :D

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Hasan

Kan ikke skrive Personlige Beskeder, så vil du ikke kontakte mig på madvedbordet@hotmail.com for ud over et projekt vedr. Børn og Sund Kost så vil jeg rigtigt gerne have startet et tøjprojekt som ikke vil koste noget at starte op hvis man bare kan lave en webshop.

Er selv lige blevet uddannet kok, og bor i Stor København.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hwj Anders

Det vill jeg huske når det er jeg kommer igang Anders, tak for støtten og blive ved med at beholde interessen. For en ting har du ret i at, det er mega spændende! 

Mvh og god jul 

Hasan wd

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)