Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Makeup/kosmetik tester - hvordan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 100
Fra  Quardon Media Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg står med en skør idé om at jeg godt kunne tænke mig at starte en blog hvor jeg kan teste produkter og makeup - jeg ved der er mange der gør det, det er ikke noget nyt, og vil bare være en hobby.

- Hvordan kommer man igang med den slags?
Har forsøgt at google mig lidt omkring, men uden held.

Hvad tænker i?

- Sabine

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sabine.

Nu skal jeg prøve at give dig svar.

At teste produkter /kosmetik kan gøres på flere forskellige måder.

1. De socialle medier. Her kan du oprette en youtube kanal, facebook profil eller en af de andre mande profiler på de sociale medier og tips, tricks og test over de forskellige produkter.

2. Du kan starte en blog som du selv skriver. Her skal du købe et domæne navn, et der er nemt at stave og huske. Du kunne eventuelt bruge dit eget navn på en smart måde. Derefter skal du købe et webhotel hvor din hjemmeside skal ligge på.  Webhotel og domæne koster ikke det store. Og så er det ellers om at bygge en hjemmeside op hvor du kan lave dine test.

Selve test af produkterne kan også gøre på flere forskellige moder.

1. En af de mere populære valg er nok at lave en video af sig selv mens man teste produkterne. Her skal du selvfølgelig investere i en webcam/videokamera og så er det ellers om at komme igang.

2. Den mere normale eller gammeldags metode er nok at lave en test hvor du skriver om det, her kan du pimpe teksten op med billeder, skemaer osv. Jeg har faktisk lige lavet en test på mascara: Mascara test - Top 10 bedste mascara

Hvilken metode du vælger er sådan set op til dig.

Håber det var svar på nogle af dine spørgsmål.

Hav en god dag.

Mvh. Romanovich

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 100
Fra  Quardon Media Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar!

Jeg tænker egentligt mere hvordan man kommer i kontakt med de forskellige så man kan teste deres produkter. Har du nogen ide om det?

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror bare du skal købe dem selv i starten. Når du så har fået noget godt indhold og en masse læsere kan du kontake webshops og andre der sælger eller producerer. Hvis du er god nok skal de nok kontakte dig

www.purevodka.dk 

Luksus vodka online

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)