Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Agent til asiatisk producentvirksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære iværksætter/Amino’er

 

Jeg hedder Claus Pedersen og jeg driver et selskab der udvikler og designer specielværktøj til autobranchen.

Da jeg skulle finde en producent der kunne leve op til kvalitetskravende, men samtidige også kunne være konkurrencedygtigt på prisen blev jeg henvist til Asien. God ide tænkte jeg, men hvordan??

Der gik en mange måneder med, at få nogle kontakter i Asien, og efter lang tid finder jeg kontakten. Gennem Venner og families netværk, møder jeg, Alex Petersen. Alex ejer en fabrik i Bangkok, Thailand og han var meget interesseret i mit lille projekt. Så han fik lov til at lave nogle prototyper af mit værktøj, hvilket levet fuldt op til forventede og Alex har været fast leverandør og producent lige siden.

 

For lidt tid siden mødets Alex og jeg, og vi kom hurtigt til, at snakke om hvor svært det er, specielt for små og mindre virksomheder, at få kontakter i Asien. Vi har næsten alle hørt om folk der er blevet snydt, når de har lavet forretninger i Asien.

Alex og jeg blev enig om, at det ville vi gør noget ved, så derfor etableret vi et agentsamarbejde.

I dag fungere jeg, som Alexs agent i Danmark og kontakter potentielle og eksisterende kunder, hvilket har det formål, at skabe nærvær og trykhed, selvom virksomheden ligger på den anden side af jorden.

 

Virksomheden har danske roder, med en dansker, som stifter og ejer.

Lidt om virksomheden (from Company profile)

BMC Is Danish owned company in Bangkok Thailand

2007 BMC started as a consultant company

2009 BMC rented a 800M2 factory

2009 BMC set up first Plastic injection machine.

2012 BMC buy factory 2200M2 area.

2012 BMC set up First metal stamping machine

2015 BMC now has 20 staff

2015 BMC is both consultant and production company, depends on customer request.

 

BMC Produces parts for following:

  • Automotive (Nissan-Toyota)
  • Electronic
  • Consumer products
  • Wheelchairs
  • Farm equipment
  • Etc.
  • 45 customers in Europe and USA
  • 50 customers in Asia.

 

Jeg fortæller jer dette fordi jeg håber lidt på, at vi kan hjælpe nogle af jer, som mængder en producent i Asien.

Send endelig en mail med jeres opgaver, så giver vi et tilbud på en komplet færdig løsning til jer.

 

Med venlig hilsen / Best regards,

 

Claus Borch Pedersen

Sales Agent 

BMC

Bangkok Mould Consulant LTD

Mail: ac@(at)bmcmold.com

Web: http://www.bangkokmolds.com

Fra Danmark
Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

Det var dog et herligt opslag.

Jeg håber så sandelig I får mulighed for at hjælpe så mange danske interessenter som muligt, med at benytte sig af asiatisk produktion.

Jeg arbejder selv med at hjælpe danske virksomheder i deres leverandør søgning i Asien(Korea) og ved, hvor svært det kan være for danske virksomheder, selv at etablere den direkte dialog, uden om 'mellemmands-junglen'.

Glædelig jul og godt nytår til dig!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)