Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt halv palle til Sydkorea

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer jeg har solgt en lampe i min Ebsy shop den skal leveres i Sydkorea hvordan kan dette gøres billigt og sikkert da det er en plexi glas lampe der fylder en halv eu palle

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det billigste er at sende den med et kurerfirma f.eks DHL, UPS eller FedEX.  Det er naturligvis vigtigt at godset er forsvarligt indpakket da håndteringen af godset til tider kan være voldsom. 

De bedste kurerpriser får du ved at kontakte en almindelig speditør f.eks  Geodis Wilson, Link logistics eller DSV.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt DHL :D

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

AP:
Kontakt DHL :D

 

Det er alt for dyrt at bruge DHL eller andre kurerfirmaer direkte, hvis man er en lille kunde. Brug en speditør som har en storkunde aftale med et af kurerfirmaerne.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg ik har et CVR nummer endu så synes jeg det er svært at få DHL til at give mig en pris der er til at betale ,jeg er på dagpenge og kan ik få et cvr så jeg selv kan gøre mig uafhængig af det system så tænkte der måske var en anden løsning end DHL

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Prøv en speditør som jeg tidligere har skrevet.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn glemte lige at sige tak for svaret brokked mig bare over dhl istedet.. Nu viste jeg jo jeg skulle bruge en speditør 👍 Så gør som jeg plejer høre alle jeg lige støder ind i af venner og bekendte om de ik lige kender en speditør havde da en kammerat der havde en bror der var direktør i et A/S selskab og han mente da vist hans søster var ansat i samme firma som speditør, hun tig in tlf så slog firnaet op de havde et datterselskab som tog så af fragt så han sendte hende en besked om hun ik lige kunne finde ud af det til mig så blir det jo til familie pris 👍

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)