Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kortlogo.dk - få de rigtige betalingskort på din webshop - vælg, sortér og download.

Side 7 ud af 8 (76 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Det bør vist lukke diskussionen

Dine argumenter er da for sjove idag Rasmus. Han er hverken Kunde - Samarbejdspartner  eller Presse. Så hvad vil du lige sige med det ?.

Han vil jo automatisk være samarbejdspartner, når der er en, der bruger hans service.

Og desuden står der jo også:

Beklager, men kan nok ikke finde flere eksempler eller argumenter, men ser vist også ud til, at være spild af tid i dette tilfælde - især når jeg jo ikke har så meget erfaring!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

bulldesign.dk:
Jeg kontaktede Teller sidste uge. De takkede for henvendelsen og fik set på siden, men sagde at de havde deres eget logoarkiv de henviste deres kunder til - OG, længere var den ikke.

Pinligt, at ikke engang Teller kender reglerne! Big Smile

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Beklager, men kan nok ikke finde flere eksempler eller argumenter, men ser vist også ud til, at være spild af tid i dette tilfælde - især når jeg jo ikke har så meget erfaring!

Du har ganske ret i at du ikke kan finde flere eksempler på Tellers side. Og det skyldes jo det faktum at det ikke er Teller der ejer rettighederne over de Logoer. Og du har også ganske ret i din manglende erfaring på det her område. jeg kan se din webshop er fra September måned. Så giv det nu lige et par år inden du begynder at rådgive på det her område.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

bulldesign.dk:
Jeg kontaktede Teller sidste uge. De takkede for henvendelsen og fik set på siden, men sagde at de havde deres eget logoarkiv de henviste deres kunder til - OG, længere var den ikke.

Ja så deres accept har du heller ikke. Jeg vil råde dig til at få rettigheds indehavernes accept i en fart, og sætte siden standby til du har den. Både for din egen og dine kunders skyld.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Og det skyldes jo det faktum at det ikke er Teller der ejer rettighederne over de Logoer.

Har du ret i. Så er Teller jo ligeså "kriminelle" som BullDesign, når de kan have sådan noget på deres hjemmeside uden at kende dine regler !

Michael:
Og du har også ganske ret i din manglende erfaring på det her område. jeg kan se din webshop er fra September måned

Til gengæld har jeg sat mig ind i reglerne inden jeg lancerede shoppen. Bl.a. at flg. skal være repræsenteret/visualiseret/let tilgængelig på/fra forsiden:

Handelsbetingelser

Betalingskort-logoer

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

bulldesign.dk:
Jeg kontaktede Teller sidste uge. De takkede for henvendelsen og fik set på siden, men sagde at de havde deres eget logoarkiv de henviste deres kunder til - OG, længere var den ikke.

Ja så deres accept har du heller ikke. Jeg vil råde dig til at få rettigheds indehavernes accept i en fart, og sætte siden standby til du har den. Både for din egen og dine kunders skyld.

Tak for dit råd. Ift. betalingslogoerne er der ikke nogen accept der skal haves. Det handler om, at følge retningslinjerne af logoerne. De er alle fulgt, og alle betalingskort har deres kort frit tilgængeligt på deres sider.

Alle der downloader kortlogoerne kan frit downloade, blot så længe de downloader de kort de kan modtage.

Du må meget gerne klage til MasterCard eller Teller eller hvem du nu ønsker. Det er lidt ærgerligt du bliver ved med at diskutere når du ikke har nogen argumenter, men blot fordi du har hørt om ordet copyright.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

bulldesign.dk:

Tak for dit råd. Ift. betalingslogoerne er der ikke nogen accept der skal haves. Det handler om, at følge retningslinjerne af logoerne. De er alle fulgt, og alle betalingskort har deres kort frit tilgængeligt på deres sider.

Alle der downloader kortlogoerne kan frit downloade, blot så længe de downloader de kort de kan modtage.

Du må meget gerne klage til MasterCard eller Teller eller hvem du nu ønsker. Det er lidt ærgerligt du bliver ved med at diskutere når du ikke har nogen argumenter, men blot fordi du har hørt om ordet copyright.

Ja jeg beklager at jeg har prøvet på at hjælpe dig ud af en mulig risiko for dit firma. Da din logik er at man bare kan bruge andres Logo som man har lyst til vil jeg da lige høre om hvad du siger til at jeg bruger dit logo til et lille eksperiment ?. Nå nej, det behøver jeg forresten jo slet ikke at spørge dig om.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

bulldesign.dk:

Tak for dit råd. Ift. betalingslogoerne er der ikke nogen accept der skal haves. Det handler om, at følge retningslinjerne af logoerne. De er alle fulgt, og alle betalingskort har deres kort frit tilgængeligt på deres sider.

Alle der downloader kortlogoerne kan frit downloade, blot så længe de downloader de kort de kan modtage.

Du må meget gerne klage til MasterCard eller Teller eller hvem du nu ønsker. Det er lidt ærgerligt du bliver ved med at diskutere når du ikke har nogen argumenter, men blot fordi du har hørt om ordet copyright.

Ja jeg beklager at jeg har prøvet på at hjælpe dig ud af en mulig risiko for dit firma. Da din logik er at man bare kan bruge andres Logo som man har lyst til vil jeg da lige høre om hvad du siger til at jeg bruger dit logo til et lille eksperiment ?. Nå nej, det behøver jeg forresten jo slet ikke at spørge dig om.

Jeg værdsætter din tid på at hjælpe, du gør det bare til større end det er.

Dårligt eksempel. Jeg er hverken en bank, fragtfirma eller en betalingsudbyder. Når jeg får oprettet bullpay, bullshipping og sparekassen bull må du gerne bruge logoerne på din webshop :) (ironi kan forekomme).

Jeg takker for din hjælp, og ønsker dig et godt nytår 

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

bulldesign.dk:
Når jeg får oprettet bullpay, bullshipping og sparekassen bull

Glemte du ikke BullBill ? Big Smile

Fra Hjørring
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt initiativ Yes Fedt at du gider bruge tid på at lave en service der kan hjælpe mange. Var jeg ikke selv "redigerings kyndig" havde jeg helt klar gjort brug af kortlogo.dk

Held og lykke med Bull Shipping osv. ;) 

Side 7 ud af 8 (76 indlæg)