Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner - Fitness app

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 05:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Amino'er! håber i har det godt. Jeg søger en partner til min idé, som er en fitness app for nybegyndere samt de lidt erfarne. Jeg er for nyligt selv begyndt at træne og har desværre ikke kunne finde frem til en dansk app der hjælper dig med at holde styr på din træning samt dit mål. Derfor har jeg lavet/igang med at udvikle en fitness app, som også er en fitness blog. App'en skal hjælpe nybegyndere med at lave et mål for deres træning dag for dag så de selv kan følge med og se deres fremskridt. Jeg er super spændt på den her idé og håber der er nogle af jer, som er friske på at teame op. Det første billede viser din home side samt de mål du skriver for dig selv. Mere info coming! :)
Jeg søger en partner som er god til markedsføring og kan hjælpe med at komme ud til vores kunder, og ødelægge vores konkurrenter!

Skype: Mirinloyrich
ellers skriv her :)






ellers skriv her :)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en anmodning på Skype. 

Er interesseret i at høre mere ;-) 

Mvh Jimmi

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa jeg har getbig.dk og har været i branchen siden 1999. Jeg kunne måske godt være interesseret :-) Hvis du har noget mere info må du gerne sende det til mig på nikolaj snabel a getbig .dk :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt at endelig se en iværksætter der rent faktisk gider fortælle lidt om idéen samt angive hvad der søges i en kommende partner. Thumps up. 

Held og lykke med at finde den rette :-) 

Tilmeldt 11. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har sendt dig en anmodning på Skype, og jeg er meget interesseret i at høre mere om din ide!
Jeg har været i Fitness verdenen i mange år  og går med iværksætter ideer ala din. 

Tilmeldt 12. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey bois! tak for jeres fede feedback tusind tak! håber meget på at finde den rette partner!

Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt pb

Tilmeldt 12. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

hey champ, det kan jeg ikke se ved ikke hvorfor :)

Fra Gistrup
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 40
Fra  Mersholm Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Det er korrekt at der ikke er nogle "danske". Men både Bodybuilding.com og Jefit er ekstremt store spillere, der gør præcis det samme. Blot til orientering.

Håber du finder dig en partner, og at projektet- trods de hårde odds, lykkedes.

Professionel it-rådgivning. Speciale i udvikling og administration. +45 4166 7765

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)