Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter en ung partner - $$$$

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har haft succes med nogen online virksomheder, så nu har jeg nogen penge jeg gerne vil smide i nogen andre online projekter.

Jeg leder i det sammenhæng derfor efter en ung gut som partner i nogen projekter. Du skal kunne programmere som en i helv.... At du kan designe er også en fordel.

Jeg har kontanter, kontakter og netværk. Jeg har også styr på markedsføringen, og jeg har allerede muligheder for at for vores kommende projekt ud til flere hundredetusinde mennesker om dagen.

Jeg vil gerne fortælle lidt mere om projektet til dig i en privat samtale.

Du skal være mellem 17-25 år gammel og have styr på programmering og gerne nogen grafiske evner. Jeg har penge og idéer. Du skal massere af tid til at arbejde.

Send mig en PM eller efterlad et Skype ID eller en email herunder, så sender jeg dig en besked.

Mvh

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg regner med vi hver i sær kan tjene omkring 2.000 om dagen når det er nogenlunde oppe at køre. Jeg taler af erfaring :-)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør skrive, hvad den unge partner kommer til at tjene fra dag 1, hvis vedkommende går fuld tid ind i projektet.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 23. Aug 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne hjælpe med projektet. Jeg kan godt programere lidt og Photoshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)