Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til min webshop

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 11
Fra  BRASK foliedispenser.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

 Jeg er iværksætter og , i samarbejder med min mand, vi har udviklet http://www.foliedispenser.dk/

Vi har haft enorm succes med at sælge produktet i vores netværk. Alle som hører om det, eller se hvordan det fungerer, køber det og anbefaler det videre. Det er et eksklusivt produkt og det er uundværligt når man har prøvet det.

Men.... vi har store problemer med e-salget. Vi er startet med vores webshop i slutningen af November 2015 (for 1 måned siden). Vi fik hurtigt 10% konverteringer den første uge, men bagefter 0 salg.

Ifølge Google analytics, har vi dagligt 30 users som besøger vores hjemmesiden men 0 konverteringer.

Er det noget vi gøre forkert? Mangler vores hjemmeside noget? Er det ikke troværdigt nok? Vi ved produktet er meget god, men vi ved ikke hvordan vi skal fortælle det på nettet.

Kan I måske hjælpe med noget feedback? Hvad synes I når I se vores hjemmeside og læse om vores produkt? 

Mange tak!!!

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke et sejt produkt! Jeg tror, at vi alle kender til problemerne med den ubrugelige pap-anordning man er tvunget til at erhverve sig i supermarkederne.

Efter en måned synes jeg bestemt ikke, at I skal miste modet. En succesfuld webshop tager tid at bygge op, og det lader til, at I gør det super godt.

Jeg ville anbefale noget kreativ markedsføring, gerne på Facebook. Annoncetekster med et glimt i øjet. I har fundet et problem, som jeg vil mene, at I har løst på en fantastisk måde. Lad produktet tale for sig selv, og vær ikke bange for at køre en anderledes markedsføring. 

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 11
Fra  BRASK foliedispenser.dk Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael,

Tak for dit fantastiske feedback. Vi har allerede investeret i en reklamefilm, og vi køre kampagne på Facebook og Youtube som visser reklamen. 

Derfor har vi måske relativt mange besøgere på vores hjemmeside. Men ikke meget salg. 

http://www.foliedispenser.dk/produktinfo/  Det er faktisk mig og min søn som spiller i den :) Vi synes det remmer plet og jeg håber du har ret. Vi vil give det mere tid.

BH Adelina

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes jeres reklamefilm er lavet helt rigtigt. Kort, præcis og vigtigst af alt, professionel. I har et godt fundament, efter min mening. 

Jeres markedsførng skal være i fokus nu, hvilket jeg er sikker på, at den allerede er. Giv den tid til at virke, og fortsæt med at optimere jeres shop. Jeg synes det er fedt, at I allerede har et afsnit omkring miljø og sundhed, men skriv gerne mere om det fra jeres side, fremfor blot at linke. Troværdighed er vigtigt, så hvis I sætter jeres egne ord på det, tror jeg det kunne have endnu bedre effekt.

Derudover kunne jeg personligt godt regne ud, at man skulle klikke på prisen på forsiden, for at komme til købet. Men gør det gerne endnu lettere med en CTA. "Køb her" fx :)

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver altid at være meget ærlig når jeg gør sådan noget her, så du skal endelig ikke føle dig trådt over tærene hvis jeg går lidt hårdt til den.

For det første, så har kun et produkt. Det er også fint nok, men hvorfor så have en kurv, jeg ved godt det er sådan man normalt gør, men hvorfor ikke bare sende folk (næsten) direkte til betaling.

Derudover er der ingen "Køb" knap. Det er simpelhen for svært at komme ind på produktsiden og kunne ligge i kurven. Vis produktet og en meget tydelig køb knap på forsiden, så hjælper det nok.

På siden med sin kurv, en selve kurven bredere end skærmen på telefon. Så synes jeg det er mærkeligt at "Send til en anden adresse? har et flueben som standard når man vil betale.

Når det så er sagt, skal der nok ligges nogle flere krafter i markedsføring, det er ikke mit område, men der skulle da gerne komme mere en 30 mennesker :).

Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 11
Fra  BRASK foliedispenser.dk Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for din ærligt svar. Jeg vil kigger på de punkter I nævnte og vil optimere dem.

Hvad er normalt at bruge i markedsføring? Hvor mange penge og på hvilke media?

Tak igen

Fra Skæring
Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 66
Fra  KLS Design Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det er små ting jeg synes kan virke lidt forvirrende? Kunden bør ikke være i tvivl om noget på siden og siden virker meget mere troværdig hvis ikke brugeren et i tvivl om noget på siden.

Det første jeg undrede mig over på siden var Brask Logoet nu hvor siden hedder foliedispenser.dk? Klikkede først på FAQ og derefter på kontakt for at finde ud af at ingen af dem er firmanavnet, men derimod MechInvent?

Der står også Brask på emballagen. Så Brask er varemærket, foliedispenseren er bare produktet men det er MechInvent der laver og sælger den?

Det virker lidt forvirrende? Måske skulle Brask Logoet og MechInvent være synlig i footeren, og så kun foliedispenser.dk i headeren?

Har i overvejet også at sælge folie og evt lave et intro tilbud eller lign.? "Foliedispenser og 5 ruller folie til kun..."

Da jeg så "Produktfilm" knappen overvejer jeg om det måske kunne være film/folie til dispenseren? 

Hvorfor hedder menupunktet for køb "Bestilling"? Køber man den ikke? 

Bruger i Google Analytics? Der kan i spore hvor i processen folk springer fra?

Optimér tekster og især Meta beskrivelserne så jeres SEO bliver bedre. Synes ikke Meta beskrivelserne virker særlig gode når man ser siderne på Google? (Det et den tekst der skal lokke brugerne ind på siden når de først har fundet jer på Google)

Mvh

Kennet

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Adelina

Fedt produkt, det burde i helt klart kunne sælge, også online.

Men for at lykkedes rigtigt med det tror jeg at i skal have fat i en der kan hjælpe jer med markedsstrategien (og markedsføringen), jeg mener er i sikker på at i skal sælge denne gennem jeres egen shop, og ikke gennem forhandlere ? og adwords og Seo er sikkert heller ikke lige vejen frem her, jeg forestiller mig ikke der er mange der søger på "foliedispenser".

Uanset hvad bør i starte med at få lagt en startegi for hvordan i vil sælge, og markedsføre jeres dispenser - hvis I ikke selv har en markedsføringsbaggrund, så er der måske en i jeres netværk der kan hjælpe med det, alternativt har jeg en ekspert i mit netværk der vil kunne hjælpe jer her

Anyway, så held og lykke med projektet - og godt nytår !

//Morten

 

Fra Skæring
Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 66
Fra  KLS Design Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Som Morten skriver, så er der næppe mange der søger på "foliedispenser", men jeg kunne forestille mig at der er en del flere der søger på f.eks. "husholdningsfilm" og ved at tilbyde forskellige varianter af husholdningsfilm med gode SEO tekster kan i måske trække kunder ind på siden på den måde.

Ved at have flere produkter åbner i også op for at bruge "Up sales" og "Cross sales" hvor i kan få kunden til at købe lidt mere: "Vi kan se du har lagt 20 ruller husholdningsfilm i kurven, måske er du også interesseret i denne lækre dispenser", eller omvendt når de har lagt dispenseren i kurven tilbydes de filmen.

Tænker i sagtens kan sælge flere varianter af film, fra den eksklusive til den billige (men stadig gode) film til en fordelagtig pris. Det er jo ikke her i vil tjene jeres penge, men dette er bare et middel til at få folk ind på siden.

I kan jo måske konfigurere shoppen således at den gratis levering først træder i kraft ved køb på over 349,- (dispenseren vil jo så altid have gratis forsendelse)?

Mvh.

Kennet

Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 11
Fra  BRASK foliedispenser.dk Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får nogle rigtig gode feedback. Tusind tak for dem. De åbner vores øjner , og lige så stille bliver vore webshop bedre. 

Jeg er allerede startet at rette efter jeres input.

Og jeg har fået 6 ordre og solgt 9 dispensere de sidste 2 dage. Ieeeei

Vores strategi er primært at komme foliedispenseren i butikkerne. Det arbejder vi på. Webshoppen er vores strategi no.2 , samt mulighed for at få erfaring og være tæt på vores kunder.

Tak igen for feedback !

MVH Adelina Brask

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)