Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der har erfaring med Ricco Mortensens Online Business Academy

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Jeg overvejer at købe adgang til Ricco Mortensens Online Business Academy og vil høre om der er nogen herinde, som har prøvet det eller har erfaring med det på anden vis. Jeg har googlet det men syntes ikke rigtig jeg kunne finde andet info end det der står på hjemmesiden. Umiddelbart lyder det jo godt hvad der står, men det ville jo være rart at høre om andres erfaring, inden jeg bruger penge på det.

Mvh

Kim

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Han reklamerer sindsyg meget på FB, og han har gjort det de sidste 6-8 mdr, så der må være nogen, som har været på et kursus...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja han kører ret massivt på med reklame. Umiddelbart lyder det jo som et rigtig godt kursus, men ville være rart at høre fra nogle, som har prøvet det.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har været inde på hans side i en eller anden anledning - så kan det også blot være re-marketing. Og derudover kan man godt få ca. 100.000 visninger ved en almindelig kampagne for under 1.000kr om måneden.

Så det kan altså godt finansieres af en SU eller kontanthjælp - blot til orientering! :-)

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg godt klar over, men jeg er bare interesseret i at høre om det er værd at investere i hans kursus fra nogle, som evt. har købt det eller ved noget om det.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad gør at du ikke prøve at kontakte nogle af de referencer han har og så stiller de spørgsmål du godt vil have svar på - ?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg har ikke selv deltaget i kurset, men jeg læste lige lidt om programmet.

Det indeholder ting som skatteoptimering og royalty aftaler etc. den slags, udover det moralske aspekt, så er den slags er ekstremt farligt og hvis Skat og evt. en domstol, mener det er transfer pricing, så kan det ende med fængsel og nogle enorme bøder.

Selv hvis man har den nødvendige moralske fleksibilitet til den slags, så er det nok klogt at allierer sig med en Advokat og en Revisor med erfaring i den slags, i modsætning til en ung gut hvis seneste uddannelse er brandmand https://www.linkedin.com/profile/view?id=AAkAAAIzYWkB-kcSKaMFKtrsxR2XDVHtOI9REG4&authType=NAME_SEARCH&authToken=hoN-&locale=en_US&trk=tyah&trkInfo=clickedVertical%3Amynetwork%2CclickedEntityId%3A36921705%2CauthType%3ANAME_SEARCH%2Cidx%3A1-1-1%2CtarId%3A1451419852764%2Ctas%3Aricco%20mor

Personligt var jeg allerede stået af ved forslaget om den slags, men hvis man kigger på resten af modulerne er de områder der dækkes, sådan set meget fornuftige. Men jeg ville sådan set tro, at man kom længere ved bare at finde den viden selv på nettet.

Men som sagt, har jeg ikke selv taget online kurset, mine observationer er udelukkende baseret på det der står på hjemmesiden.

 

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi jeg tænkte at der måske var nogen herinde som havde erfaring med kurset og fordi at folk der bliver brugt i reklame for et produkt som regel er meget glade for produktet. Desuden skader det jo ikke at forhøre sig flere steder inden man investerer i kurset.

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Studsede også lidt over første modul men resten så jo godt ud, men ikke alting er så godt som en reklame siger det er. De første mange gange jeg så reklamen hoppede jeg også let over, men nu hvor der er et kursus fra Christina Klitsgaard med i prisen blev min interesse vækket. Men inden jeg bruger penge på kurset ville jeg lige høre om andre havde erfaring med kurset og om det var pengene værd. Men når jeg ikke kunne finde nogen anmeldelse af kurset på google kommer mine parader op igen og så tænkte jeg at Amino jo var et oplagt sted at spørge.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Det indeholder ting som skatteoptimering og royalty aftaler etc. den slags, udover det moralske aspekt, så er den slags er ekstremt farligt og hvis Skat og evt. en domstol, mener det er transfer pricing, så kan det ende med fængsel og nogle enorme bøder.

Hvad er der umoralsk i den slags? Det er lovligt, så længe det foregår efter loven, og alle skatteoptimerer jo i en eller anden grad anyway...

Men jeg er enig i, at det er advokater og revisorer, som bør lave dette for en, således man ikke ender med bøder, fængsel mm...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)