Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen kapital, men jeg har lyst til at komme i gang med projektet.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :)

Jeg vil rigtigt gerne snart få gang i bilgadgets.dk, men jeg har stort set ingen kapital, jeg har 1000kr. :-( Skal jeg finde en investor/medejer, eller skal jeg skrabe penge sammen gennem en længere periode, til at få gang i projektet? Det var meget kort men præcist, kom endelig med spørgsmål ;-)

P.s. Jeg er 16 år.

Tak på forhånd :-) -Frederik

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12667
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

Få dig et job og tjen nogle penge!  Sådan har vi andre også gjort.   

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 kr. er jo intet hvis det er en god idé. Prøv at fortæl lidt om din idé, så kan det være der er nogen der er interesseret.

Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder på det Ravn ;)

Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om du har forstået mig rigtigt, men jeg har i øjeblikket kun 1000kr. i kapital :) Jo, ideén er den at jeg vil sælge bil-gadgets, som du nok har opsnuset. Jeg har besluttet mig for at jeg vil fokusere på små gadgets, såsom p-skiver, USB port bil opladere, speaker phones osv. små gadgets som der i bund og grund er meget praktiske at have. Jeg håber det hjalp lidt. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46504
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Østbirk
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Monbjerg Pil og Print Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frederik, udover problemet med din alder skal du tænke på at du skal have et varelager, emballage, frimærker/forsendelses papir. Webhost, betalingsgateway og betalingsindløser.

Så 1000,00 kr. kommer du ikke langt med. Problemet er også at du først må trække pengene når du har afsendt dine varer. Det betyder at du selv skal betale for varer/fragt/emballage og det hele indtil pengene står på din bankkonto. Mange indløsere overfører kun penge til din konto en gang om ugen.

Der skal en del penge til at starte op og det kan tage temmelig lang tid før der kommer et overskud.

Mit råd er at spare op så du har en 25.000 til 30.000 kroner du kan undvære og kan tåle at miste hvis du stopper eller andet. Det er utroligt vigtigt at have et godt varelager, for kunder gider ikke at vente flere uger på sine varer.

Hilsen

Lars Svane

monbjergpil.dk Posca - Molotow - hobbymaterialer - Sten - Fossiler

Fra Østbirk
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Monbjerg Pil og Print Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige at skrive at hosting og hele betalingssystemet normalt betales for et år af gangen, så for at komme igang skal du fra dag 1 ud med en 3-4000 kr.

Hilsen

Lars Svane

monbjergpil.dk Posca - Molotow - hobbymaterialer - Sten - Fossiler

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fr3derik:
Jeg vil rigtigt gerne snart få gang i bilgadgets.dk, men jeg har stort set ingen kapital, jeg har 1000kr.

Du kan jo starte med lidt af gangen og bruge Paypal som indløser, så er du jo igang. Men forvent ikke det store fra starten.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Fr3derik:
Jeg vil rigtigt gerne snart få gang i bilgadgets.dk, men jeg har stort set ingen kapital, jeg har 1000kr.

Du kan jo starte med lidt af gangen og bruge Paypal som indløser, så er du jo igang. Men forvent ikke det store fra starten.



trådstarter er 16 år, så det er jo ikke muligt. I hvert fald ikke personligt

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)