Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan opnår min danske webshop salg i udlandet?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, er ved at opstarte min egen tøjvirksomhed, og i anledning med det har jeg selvfølgelig lavet en webshop. Men i og med at jeg har en del potientielle kunder i udlandet, grundet flere sociale medier kunne jeg godt tænke mig at på min webshop konverteret til udlandet, så jeg ikke snød mig selv, med hensyn til beskatning og andre ting, som kan være helt anderledes i forhold til Danmark (Det kommer selvfølgelig an på om det er et EU land eller ej). Så søger derfor en, der har har forstand på konvertering af webshop, og som er villig til at hjælpe, eller sende et par links til, hvor jeg selv kan lære det! :)


På forhånd tak :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

det er et meget diffust spørgsmål, som jeg tror du skal uddybe for, at få det svar du ønsker.

Tænker du på: webshop med andet domæne, salg via udenlandsk adresse, selskab i udlandet...eller...?

Tilmeldt 10. Jun 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Salg til kunder i udland fra webshop i Danmark. :)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste webshop systemer kan jo håndtere flere sprog og forskellige valutaer. Jeg er ikke helt klar over hvad du mener med at snyde dig selv med beskatning ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel 

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår dit spørgsmål. 

Ønsker du at din webshop kan tilgås fra udlandet med multisprog, valg af valuta? Vi kan hjælpe med dette. 

Du er velkommen til at sende mig en uforpligtende mail på simon@erhvervshjemmesider.dk - hvis du mener at jeg potentielt kan være behjælpelig med noget. 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Andresen:

Salg til kunder i udland fra webshop i Danmark. :)

Tror lige vi skal have de korrekte termer på så vi forstår hvad du mener, da konvertering mere er et udtryk for: antal personer der besøger din shop / handler = Konvertering. Kan jo også være konverteringsrate fra andre platforme til din shop.

Men som jeg lige gætter mig til, så spørger du om hvad der skal tages højde for i forhold til at sælge til andre lande med base fra DK?

EU er jo lige til, da du sælger fra DK og derved skal have dansk moms på.
Du skal lige have styr på din backend i forhold til gebyr på div. kort samt evt. ekstra vedr. fragt.

I forhold til andre lande, må du tage den land for land i forhold til evt. beskatning af div produkter.

Tilmeldt 10. Jun 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en mail Simon :)

Tilmeldt 10. Jun 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frosne bob.

Det er præcis det jeg søger, kunne du eventuelt kontakte mig på min mail: Danielandresen0@gmail.com ?

eller har du en mail jeg kan kontakte dig på?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)