Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ekstremt billigt internet?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
hej

en af mine venner gav mig et link til et nyt firma i danmark der sælger 20 mbit up/ned + telefon (frit forbrug til fastnet) for 398,- om måneden.
Det lyder lidt vildt?
firmaet er www.orza.dk og det bliver kørt af en ½ berygtet mand, Basse Bergqvist, var vist ham der gik ned med dixa?
og derefter var der en stor sag om tyveri?
Nogen der tror han kommer op med det her firma?
Hvis han gør, så er det ekstremt billigt!

mvh
Janus J Lindau


Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror det er www.orza.dk du mener?
Jeg vil i hvert fald ikke investere i det før jeg har hørt nogle succeshistorier fra andre, de indlæg på nettet jeg har set omkring firmaet og Basse Bergqvist, samt de offentliggørelser af mailkorrespondancer med deres support jeg har set, finder jeg ikke ligefrem imponerende.
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja - sorry .. må være 2 tanker der lige fik krydset hinanden :)
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder godt nok spændende! Kender ikke til det, men vil meget gerne høre om andre har noget baggrundsinfo om dem.

Prøvede at tilmelde mig på deres side, men tilmeldingen virker ikke. Virker lidt suspekt - tilmeldingen ligger også på en anden side.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Daisy nets direktør er en Lotte Bergqvist - hvis jeg husker ret er det hans datter. (den side deres tilmeldnings side ligger på)
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville ikke bruge Orza, både på grund af Basse men også grundet mine egne erfaringer med dem. Jeg havde et par simple spørgsmål omkring servicen og hvorvidt jeg kunne tilmelde mig, så jeg ringede derind og fik fat på en engelsk gut der talte gebrokkent dansk - vist nok en af bagmændene. Han snakkede noget om et par måneder før boksen var færdig og det hele lancerede. Det virkede mest som om de søger efter investorpenge istedet for reelle kunder. Ligesom med Basses tidligere forsøg på Internet/telefoni/TV afhænger hele succesen af en selvudviklet boks der ligesom ved det forrige firma endnu ikke er færdig.
 
Hvis du gerne vil have billigt internet har jeg til gengæld hørt gode ting om www.cph-metronet.dk der tilbyder 8mbittil 295 kroner om måneden og 24mbit til 395 kroner om måneden
 
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/18/2006 5:51:08 PM
Forfatter: Thor Larholm
Hvis du gerne vil have billigt internet har jeg til gengæld hørt gode ting om www.cph-metronet.dk der tilbyder 8mbittil 295 kroner om måneden og 24mbit til 395 kroner om måneden




Det kan jeg sagtens følge dig i - helt sikkert.

Problemet er jo bare at jeg/netMedia.dk ikke bor i Cph, men i Aalborg.

Er der nogen der evt nogen der kender til noget lignende i Aalborg området?
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der evt nogen der kender til noget lignende i Aalborg området?

http://www.hef.dk/fth/forside/default.asp Tja det er ikke lige i Aalborg, men dog i området. Det går desværre rundt i byerne lige omkring mig

Fra København Ø
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bor i Kbh. og går og tæller på knapper mht. dem her:

CPH Metronet (popup-vindue)

395.-/måned for 24Mit ned/1Mbit op er en ret god pris - for Danmark. Jeg så lige på musimi.dk forummet (VoIP) at en der bor i Sydsverige er blevet tilbudt en 100Mbit/100Mbit linje for samme pris.
EssentialContent.com - salg af annonceplads på egne rejsedestinationshjemmesider og domænesalg
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)