Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger samarbejdspartner til større hjemmeside

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er nået der er gået helt galt i forum opslaget her på Amino.
Når man søger efter hjælp til en opgave, så angiver man hvad præcis problemstillingen er og opgavens karakter. For de fleste herinde, ved de stadigvæk ikke hvad opgaven handler om.

Så nu skærer jeg det lige ud i pap.

1. Angiv de konkrette opgaver som skal laves.

2. Angiv hvad en partner/medejer skal leve af er det gratis arbejde eller vil der være en timeløn kroner, eller kun provision hvis der bliver solgt et eller andet i forbindelse med hjemmesiden.

3. Er der tale om fuldtidsjob, deltidsjob, freelance når der er tid, er der sat deadline på hvornår det skal være færdig, eller løbende månedlig opdateringer og ting der skal laves flere år frem.

4. Angiv firma navn eller om du er privat person som ønsker er igang med at starte firma op og hvad dette indebærer af oplysninger.

5. Hvor skal arbejdet varetaget, privat hjemme hos dig eller hos en firma adresse, eller hjemme hos sig selv, og hvordan i skal have dialog med hinanden, fremfor at henvise til et privat besked, uden flere oplysninger. 

6. husk lige at angive hvad for uddannelse eller IT viden som vedkommende skal have for at kunne løse opgaver.

Så kan i andre komme med flere elementer som skal med. 


Forsat god dag.

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

det er også dødt det her indlæg, som jeg skrev tidligere har jeg ikke tid til at uddybe det her, fordi folk tager det ikke seriøst alligevel og mit liv er ikke til spilde for sjov 

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)