Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte som I/S og senere Aps eller Aps med det samme?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46553
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Spyf:
Der er jo ikke tale om samme arbejde som en omdannelse fra ApS til A/S f.eks når et IVS har en egenkapital på kr. 50.000 kan det omdannes til et APS.
det har jeg aldrig skrevet heller - du RODER ting sammen ApS til A/S har intet med dette at gøre og igen NEJ jeg tror ikke et sekund du er aut.revisor sådan som du gang på gang roder ting sammen -NÅ

Hvis du / tager 2000 kr for omdannelse IVS til ApS så synes jeg det var god service at fortælle hvem I er. Det er da ikke til stor nytte - at to her skriver de er godkendte/autoriserede revisorer ( Whiskey er mig bekendt men bakker jo en del op om de 2000 kr som Spyf takker for) og siger de laver det til 2000 som Spyf gør -men NEJ de vil ikke gi en adresse hvor man kan få det gjort??

Hvis man skriver man udfører noget til en helt anden pris end normalt kendt - som autoriseret det ene eller andet, og dermed hænger andre autoriserede ud som dyre, så er det skidt at være anonym - faktisk mener jeg ikke man så kan være anonymit bekendt

Lad den bare slutte her - vi to er ikke rigtigt i samme samtale faktisk

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46553
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Spyf:

Tak Whiskey :-)

sóm jo skriver - at det IKKE er normalen - og du skrev at 10.000 var alt for dyrt og det skulle koste 2000 og du har i seneste indlæg bekræftet, at det laver i til 2000 -
Spyf:
Hvis vi tager 2000 kr for en sådan erklæring så er det vel vores sag.
i vor diskussion hvor du fra start hævder det SKAL koste de der 2000 - så du mener jo det er normalen

Det blive vi vist ikke enige om - og igen - bryd din anonymitet hvis jeg efter denne tur skal tro på du er aut. revisor som du hævder

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ,John

Først slutter du og så kommenterer du alligevel videre

Men det er vist dig der roder rundt i tingene

Nå men jeg skriver ikke, at det skal koste 2000 kr. Jeg skriver at 10000 lyder dyrt og at vi laver dette stykke arbejde for 2000 kr.

Men med alt den dårlige omtale du giver mig i denne tråd så tør jeg sq da ikke stå frem. He he

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Og i øvrigt så lad være med at kaste med sten når man bor i et glashus

Du nævner i en anden tråd at der går en til to måneder fra man har indberette sig selvangivelse til man får penge tilbage.

Der går 8 dage, med mindre man har restancer til det offentlige

Og til yderlige info så kan man ikke ændre forskudsopgørelsen for 2015 efter årets udløb.

Og en mere. Man skal vælge om man vil indgive s10 eller s15 eller almindelig lønmodtager selvangivelse senest den 1/3 2016.

Sov godt ;-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46553
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Spyf:

Og i øvrigt så lad være med at kaste med sten når man bor i et glashus

Du nævner i en anden tråd at der går en til to måneder fra man har indberette sig selvangivelse til man får penge tilbage.

Der går 8 dage, med mindre man har restancer til det offentlige

Og til yderlige info så kan man ikke ændre forskudsopgørelsen for 2015 efter årets udløb.

Og en mere. Man skal vælge om man vil indgive s10 eller s15 eller almindelig lønmodtager selvangivelse senest den 1/3 2016.

Sov godt ;-)

Tak Jeg skrev vel, at jeg ikke mente man kunne ændre 2015 forskud - men at jeg ikke havde checket (ting kunne være ændret) -Jeg skrev også, at jeg mener der man gå 2 mdr - ikke at det var en standard 

Hvis årsopgørelsen er klar og udfyldt 30/3 er det korrekt at man får penge 7/4 - de 8 dage stemmer der men for udvidet selvangivelse mener jeg nu. godt det kan skride  - men fint nok - kan være korrekt med 8 dage HVIS ikke der er noget der skuer skat i øjenene / kntrol - jeg er ikke en der fastholder fejl, og mener faktisk ret tydeligt jeg skrev at jeg TROR eller MENER de kan gå - men fint hvis det korrekte svar er 8 dage. Det handler jo om at få korrekt svar og ikke fastholde fejl som jeg mener du gør

vh John H 

sov du godt også

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der går 8 dage med en udvidet selvangivelse

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46553
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Spyf:

Der går 8 dage med en udvidet selvangivelse

fint - tror jeg skam så på - troede faktisk det kunne afhænge af hvornår man indberettede og ved med sikkerhed-  iøvrigt helt som med moms - at der forudsætter der ikke er spørgsmål fra skat - men jeg bøjer mig skam gerne for, at standard så idag er 8 dage fra man godkender hvis du er sikker på det - det passer jo helt med moms feks

Jeg frygtede fra tidl at der kunne gå dage fra indgivelse af udvidet -  til godkendelse fra skat - men er helt enig i,at fra skat har registreret ,uden protest,må de ikke beholde pengene over de 8 (eller er det 5 arbejdsdage)  - Fungerer det - uanset dato - og uanset beløb eller evt skattekontorl - fra den dag man selv indberetter - med klar auto - 8 dage og penge ud - så no problemos med mig der - Tak for oplysning i så fald da

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Whiskey og Spyf som anonyme bakker op om at 10.000 er alt for dyrt og det skal koste 2.000 som Spyf jo korrigerede mig til at omdanne til ApS fra IVS - Ellers havde opbakning til det meget mystiske i prisen 2.000 nok været rimelig - men fred med det - 

Synd du bakker om om 2000 som mere standard end 10.000 Henrik for jeg fastholder - 2000 findes i princip ikke som pris her normalt og er IKKE det man skal forvente - men "as you like"  Henrik -(hele diskussionen går på om 10.000 er alt for dyrt og 2000 er mere prisen - hvis ellers du har klaret at læse tråden Henrik)

John, hvis du havde klaret at læse hvad jeg har skrevet i denne tråd - så ville du have forstået at du tager mig til indtægt for synspunkter, som jeg ingen steder har givet udtryk for.

En vurderingsberetning er ikke en standardvarer a la letmælk og prisen afspejles typisk i kompleksiteten af det som revisor skal udtale sig om. I bund og grund giver det ingen mening at diskutere om 10.000 er for dyrt eller for den sags skyld om 2.000 kr er billigt for det afhænger i bund og grund om hvad arbejde, der er udført. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46553
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Whiskey:
En vurderingsberetning er ikke en standardvarer a la letmælk og prisen afspejles typisk i kompleksiteten af det som revisor skal udtale sig om. I bund og grund giver det ingen mening at diskutere om 10.000 er for dyrt eller for den sags skyld om 2.000 kr er billigt for det afhænger i bund og grund om hvad arbejde, der er udført. 
jamen vi skal jo ikke være enige for en hver pris - men jeg mener - når der er en diskussion om hvorvidt man som IVS ejer skal forvente 10.000 eller - om den skal koste 2.000 kr - så er det en værdifuld diskussion og jo - jeg mener faktisk det er ret klart, at 2.000 kr vil være et meget sjældent tilfælde for en revisor erklæring der skal til her - og at en god snit pris nok ligger nærmere de 8.000 -10.000 kr - faktisk ud fra ganske mange eksempler jeg har set

Dette er eneste hvor en anonym godkendt revisor skriver - de laver det for 2.000

det er vi i bund og grund ikke så uenige om, du skriver selv det vel i snit koster 6.000 til 10.000 og det her handler som kun om, at de som stifter ikke skal gøre det i forventning om, at et evt skift til ApS gøres for 2.000 kr.

At du så udtrykker det som, at det sagtens kan være realistisk med 2.000 som det tal folk skal regne med - undrer -

Jeg tillader mig at tro, at du ved, at en godkendt revisor ikke kommer langt - når det jo må omfatte noget der ligner revision af det resultat som har bragt et IVS fra f.eks. 1 kr til 50.000 bunden kapital - og der så skal laves erklæring med ansvar oveni - for 2.000 kr.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)