Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handelsbetingelser på webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde.

Jeg har lige et par spørgsmål omkring handelsbetingelser (På en webshop) og håber der er nogle, som kan hjælpe.

- Kan man blot tage en standart skabelon fra google og bruge på sin webshop?

- Mener i, at det er et "must", at skal kunne forstå alt i handelsbetingelserne?

Berig mig gerne med ydeligere viden, hvis der er noget vigtig at tilføje omkring handelsbetingelser :-)

Håber nogle vil svare :-)

Mvh.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene det er ret pinligt, hvis en webshop ejer ikke forstår sine egne handelsbetingelser. Forestil dig en kunde der har et problem med et af dine produkter, så er det ret vigtigt at det tydeligt og forståeligt fremgår hvordan kunden skal forholde sig. Og du skal selvfølgelig ikke være i tvivl om hvad du selv skal gøre.

Jeg har selv fundet nogle betingelser på nettet, som jeg har rettet til og tilpasset min egen webshop. Du er velkommen til at kigge på dem og se om der er noget du kan bruge. Linket til min webshop er i bunden af indlægget.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KS71. - Tak for dit svar!

Du har helt ret.. Jeg må sætte mig helt ind i de handelsbetingelser.

Jeg vil tage et kig på din side :-)

Mvh.

Fra Spjald
Tilmeldt 10. May 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Lvh Foto Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også sige det er ret vigtigt at ejer forstår handelsbetingelserne selv
Jeg syntes så at du evt kan tage udgangspunkt i en standard, og evt kigge flere forskellige igennem, og skriver dem så de måske er mere forståelige :) 

Selvstændig fotograf, og fotografere både for private og for erhverv - www.lvh-foto.dk

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :-)

Du har helt ret - Det må jeg gøre!

Mvh.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)