Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er mit domæne værd?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har domænet barbrothers.dk som jeg købte for lidt over et år siden. Bar Brothers er et fællesskab verden over af mennesker der dyrker den form for træning der hedder calisthenics, som er træning med egen kropsvægt.

Jeg blev kontaktet lige efter købet af domænet af den danske repræsentant af Bar Brothers, han er kendt over hele verden han har bla. 25k facebook likes, 158k subscribers og ialt 21,4 millioner youtube views ses her https://www.youtube.com/user/chrisbarviking jeg tilbød dengang at lave en hjemmeside til ham, og udfra det fik hjemmesiden selvfølgelig en hel masse visninger.

Nu er vi kommet dertil at han er gået over til at bruge en anden hjemmeside til at sælge hans produkter end den jeg lavede og derfor står jeg nu med mit domæne www.barbrothers.dk som jeg gerne ville høre hvad er værd :)

Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den eneste mand der reelt vil kunne have en værdi ud af siden ikke er interesseret, så har jeg svært ved at se at din side skulle have nogen betydelig værdi.
Sorry - ved godt det ikke var det du vil høre.

70$ er nok ikke en helt skæv vurdering

http://www.siteprice.org/website-worth/barbrothers.dk

Tilmeldt 4. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår godt din tankegang men mange kunne jo få glæde af at have det ved at kunne hjælpe andre med at træne calisthenics lave træningsplaner og mere?

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne jo prøve at sætte websiden til salg. Så ser du ud fra hvad folk
Byder hvor meget den er værd.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv og sæt den til salg på evt. Flippa også selvom siden er dansk.

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)