Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER LEVERANDØRER TIL NYT TØJ-MÆRKE KONCEPT

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Jeg har sammen med en ven på HHX brugt måneder på at udvikle et nyt tøjmærke med en idé som vi har brændt inde med i et år nu. Vi har nu fået lavet, skrevet og perfektioneret vores idé og det eneste som vi mangler, er en leverandør som er villig til at trykke vores designs på 100% bomuld kvalitets t-shirts til en god og fair pris.

Vi står og mangler 200 t-shirts.
100 hvide 
100 sorte

Vi skal have trykt et design på t-shirten med sort/hvid. Da vi gerne vil have, at denne her t-shirt skal være 100% vores egen, vil vi ikke have at der skal forekomme nogle navne på nakke-labellet. Vi søger nogle t-shirts hvor det eneste som står på nakken er størrelsen. eks. M, L, XL osv. 

Vil i vide mere kan i kontakte mig på emailen: tommydk3@live.dk eller skrive under tråden her.
TAK!

- Tommy

Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Skriv til Mogens hos Kazambo.dk 

Jeg er næsten 100% sikker på han og resten af Kazambo teamet kan hjælpe jer! 

Venlig hilsen 

Thomas Vagning

VAGNING.COM IVS

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 50
Fra  TEKSTIL-TRYK.DK A/S Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Send os en mail med jeres ønske.. 

send os genre jeres layout med så vi kan se det, vi trykker t-shirts i netop det oplæg i er ude efter,.

skriv gerne Att: john, så skal jeg fiske den over til mig, og give jer et god tilbud.

Mvh.

John B.

info@tekstil-tryk.dk

T-shirts med DTG print - Samt digital printproduktion til print af flyers, visitkort, postkort, plakater, klistermærker, gulvfolie og m.m.

Fra Hjallerup
Tilmeldt 30. Oct 15
Indlæg ialt: 101
Fra  Hjallerup Solfilm Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej drenge

Jeg er sikker på at i den mængde så kan jeg være klar med en super pris til jer med tryk

Jeg kan levere til de rigtige priser i 100% bomuld

Men smid mig en mail på theis@hjallerupsolfilm.dk

www.hjallerupsolfilm.dk 

vi levere alt det tøj du mangler både med og uden tryk

Tilmeldt 30. Jul 15
Indlæg ialt: 90
Fra  skytrack Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg kan hjælp dig med lave t-shirt 100% bomuld med din logo på den.vi har vore egen fabrik i pakisan.hvis du sender mig din design,så kan jeg give dig pris på t-shirt.du kan sende mig mail på skytrack@webspeed.dk

Mvh

Malik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)